• mammacatta

    Äntligen fredag del 10

    Nu är det dag för en till!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 11:16
    Tråd nr 1-7= 18845 inlägg

    1546 i nian
    2953 i åttan
    Blir...
    4499+18845=22344

    Plus de som är här.

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 10
  • äntligen på väg

    Nu ska jag kolla på fredagsbuskisen.
    -Va!? Vem sa det?! Jag?!
    Nä, jag kollar bara på kultiverade program!

  • äntligen på väg

    Mitt förra arbetsdistrikt låg fö i det område där dom pratar så som dom gör - Stefan och Krister & Co. På riktigt. Det är lite charmigt tycker jag

  • äntligen på väg

    Ha en äntligen-fredags-fredag på er!
    Skål!

  • mammacatta

    Idag så har jag två saker att rapportera från Waltons Mountain.
    1)Svårbitch åkte förbi, hejade knappt, sur som ättika. Då har jag alltså kommit på dem med att åka förbi här i syfte att... vaddå? Härförbi behöver INGEN åka, men ändå åker alla på nedre vägen förbi minst en gång i månaden. Så även svåris TROTS att vi påtalat biltrafiken som uppstår. (Vi bor på toppen av en åtta hon bor i mitten)
    Nyfiken som FÅ! Glorundan... Hursomhelst så ställer jag mig två frågor: Varför är hon så sur? Varför stannade hon inte och sa hej, vi var ju UTE!?

    Några teorier? Era är lika bra som mina.

    2) Nu inom 5 minuter åkte polisen förbi 3ggr. Glorundor av brandkåren har vi haft, tom ambulansen har varit hit och glott. Men polisen? TJUVJAKT???
    *spännande*
    Här? Här händer aldrig NÅT!

  • Hilde

    Nämen MC har du sån action idag?

    Jag har mest haft uppgivna kunder och fellleveranser... Jäkla semesterpersonal OBS.... vi glömmer att jag är en sådan också va?

    Och så hade jag en kund som fått 11 st enlitare av mig som ersättninge för en 10-liters ... han skulle blanda gul färg själv, men fick problem, eftersom 1-litersburkarna bara innehöll 0,85 liter .... hmmm eftersom felet fanns i alla 11 burkarna var det ju ingen minimiss... ja ja.. bättre dag på måndag.

    KRAM! Kram! på er. Nu ska jag försöka gå och vara en bättre mor...

  • Cybermamman

    Jo du Hilde, nu vet jag inte om jag ska vara stolt eller skämmas men jag tror att jag förstår faktiskt ... hänger ni inte med ... en cybermamma hänger ju med

    kolla här wc.nordicgamers.se/

  • Hilde
    Ska väl erkänna att jag också begriper aningens av krylliskan... annars hade jag nog inte fnissat så åt annonsen Men det är småkomiskt hur man förkortar och har ett eget språk.

    Idag har jag äntligen kunnat bli av med tvättmaskinen som står i badrummet!!!!
    Vi h ar ju inhandlat en begagnad Cylinda och torktumlare på blocket... för den fantastiska summan av 850kr! Jag är ju vansinnigt skeptisk till nya tvättmaskiner eftersom de inte är bra på att skölja ut ordentligt... och till på köpet kostar mer än de smakar. Nu har jag en mellangammal goding som tvättar ordentligt, fast fortfarande till rimlig elkostnad. Glad är jag! och gladare blir jag snart för detta innebär att vi kan bära in badkaret i badrummet snart. LYX!
Svar på tråden Äntligen fredag del 10