• mammacatta

    Äntligen fredag del 10

    Nu är det dag för en till!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 11:16
    Tråd nr 1-7= 18845 inlägg

    1546 i nian
    2953 i åttan
    Blir...
    4499+18845=22344

    Plus de som är här.

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 10
  • mammacatta

    Sola? När det finns skugga?

    På nåt märkligt sätt blir jag alltid brun ändå, FAST jag är i solen så lite jag bara kan...

  • janos

    Så där ja! Nu är husvagnen ren och fin!

    Dagen uppgifter är klara och brun kanske jag oxå blir med tiden.

    Morgondagens uppgift blir att damma v-rummet och dammsuga

  • Hilde

    Hej igen alla duktiga flickor

    Anne det du skriver värmer lilla Hilde-hjärtat. Nä, jag har inte sett det som något speciellt extra att ställa upp för den här tjejen, men med tanke på hur utmattade vi blir efteråt, kanske det är det ändå. det är åtminstone väldigt skönt att numera få lite extrapengar för besöken. det gör att vi kan göra mer roliga saker och att vi kan betala fika och luncher på stan, utan att behöva gräva i hennes plånbok osv. Ett stressmoment varje gång för ibland vill hon betala, men ibland blir hon stressad och bara går därifrån... nu behöver inte det hända alls.

    Jag sitter för övrigt här o surar lite. Jag gjorde ett par misstag i kassan idag. Misstag ett var att jag var snurrig och sålde fyra gångjärn, fast jag tog bara betalt för två... och så hade jag dragit av på priset... eftersom ett var rostigt. Fråga mig inte hur jag tänkte... men fel blev det... Sedan fick jag en femma för lite från en kund, fast jag korrigerade inte i kassan.... och så krånglade kortapparaten så jag fick nervspelet flera gånger....

    Kanske inga jättestora missar, men jag HATAR att göra fel!!!! Tror det blev fel med totalt 155kr. Fast de där gångjärnen syns iallafall inte i kassan... sitter o funderar på om jag överhuvudtaget ska bry mig om att berätta Jag kanske låter bli... de var ju äldre återvunna gångjärn (dock ovanliga).

  • mammacatta

    Hej.
    *vinkar*
    Från pollenhelvetet.
    Det känns som att jag blivit överkörd, har superförkylning och bommull bakom ögonen.
    Blääääääääää...

  • Gable

    Slivertejp seglade snabbt upp! Trodde det skulle ta flera sidor innan den kom

  • anne på grönkulla

    Hilde, det kanske inte känns stort för er - men det är just det. Att göra det där lilla som man som individ förmår göra men som gör stor skilnnad för nån annan.

Svar på tråden Äntligen fredag del 10