• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Bauti

    Linum
    Vi kanske skall sätta upp galler framför luckan ifall ifall.
    Plastgals, ja
    Blanddricka: tonic, fruktsoda, cola, sweppers, tranbärsjos. Hmm var det något mer??
    ABBE *ropar* hjälp!!!

  • Linum

    bauti: Hade du tänkt rymma eller?

    Jag skickar en lista på drickan när vi kommit på vad vi ska ha.

  • Carma07

    Kikar in lite snabbt efter lunch. Passar på när jag ändå behöver fixa lite saker på kontoret.

    Tycker inte alls att det är konstigt att man vill ha koll på sitt bröllopsplanerande. Jag har iaf inte gjort något större än det. Kan tipsa om att ha listor till fotografen. Jag skulle ha satt ihop det för jag visste en hel del bilder som jag ville ha, men orkade bara inte till slut. Och jag ångrar mig lite idag. Vi har iofs fått (eller kommer att få) en hel del bra bilder så jag får nöja mig med det.

    Linum: Mailar dig vigselprogram. Ska kolla om det ev finns i jobbdatorn, annars blir det ikväll.

  • Ab fab

    nej, att ha koll tycker jag är positivt. att ha kontrollbehov kan väöl inte vara negativt då? jag blev verkligen ledsen när det var ett par som kommenterade det om mig.

    ang fotograf- vi samlade på foton som vi gillade o så gav vi dem till fotografen. han tyckte det var bra eftersom han fick en bakgrund av vad vi var ute efter

  • Nibla

    Tycker inte heller det är konstigt med att vilja ha kontroll i sitt planerande. Fast då ska man inte vara främmande för nya idéer och förslag. Tex. om man är helt säker på hur och vad man vill ha fotograferat så om fotografen kommer med andra tips ska man inte avfärda dem helt, för det är ju ändå dom som är experten inom det området. ..svammel, svammel! Heheh

    Kram på er

    PS: Älskar förresten mitt nya jobb!!! Trivs hur bra som helst. Känner att jag är värd det, efter incidenten med mitt gamla.

  • MissPhoenix

    hej alla....

    Vet inte om jag ska skratta eller gråta - ibland känns bara livet orättvist.. ...
    Jag fick fast, och jag fick även talat om precis ALLT som jag känner har gjorts fel på företaget och hur jag känner mig behandlad. Det kändes jättebra att få pratat igenom allt innan och verkligen rensat luften och det kändes faktiskt ok att få ett fast jobb...

    Hinner inte mer än att lämna kontoret när J ringer och talar om att han blivit uppsagd. Från ett jobb han älskar. usch - allt känns såååå uppochned just nu. Dock är han inte det minsta orolig för jobb eller ledsen men ändå.... Nu är liksom återigen en av oss arbetslös.

  • Ab fab

    nibla- prcis. att vilja ha kontroll betyder ju inte automatiskt att man är inskränkt och självgod. jag är extremt villig at6 lyssna på andra men beslutet som berör mig vill jag ta själv. så kul att du trivs på jobbet. det är en härlig känsla att hitta rätt.

    men miss p.. vilken soppa. skönt att du fick rensat luften- det kanske leder til något positivt. o tur i oturen att du int blev uppsag samma dag. skönt att höra att han är attraktiv på arbets marknaden. dt gör ju livet lite lättare.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4