• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Linum

    Någon som är bra på alkoholfria viner/öl? Har några gravida stackare på festen... Sutter Free har jag hört ska vara bra som vitt vin. Något öl som är bra?

  • Linum

    bauti: Tyvärr...

    Jag hittade sjalar till mig och min tärna igår. Var på Esprit och inhandlade en vit och en ljusare brun. Skitsnyggt! Vet inte vem som ska ha vad, men vi får väl slåss om det...

    Det är jättemånga av våra gäster som ska bo på Scandic Mölndal! Skitkul! Ska bli trevligt att äta frukost med alla dagen efter.

  • Linum

    bauti: det är ju bara att låta bli att ta höger upp till er så kan du rulla hela vägen till hotellet

  • Linum

    M ska till Tyskland och köpa dricka i helgen. Vi kommer att hålla oss till vodka, bacardi razz och gin som grund. Sedan blir det 2 olika sorters öl, två olika sorters cider, tre olika whiskysorter och givetvis vinet som blir över från middagen.

    Ska fundera på blanddricka också. Plastglas är väl det allra bästa? Drinkpinnar och sugrör är inhandlade redan.

    Ni får nog dessvärre stå i köket och blanda, för bardisken verkar vara borta. Det finns en lucka ut i lokalen, så det blir nog ganska bra ändå. Jag ska fundera på hur vi ska dekorera så att baren verkligen syns.

  • FredagenDen13

    Hej tjejer!

    Hoppas ni hade det bra.

    Jag sitter & lider framför datorn med en 7 jäkla träningsvärk!
    Men men, förhoppningsvis så ger det resultat i slutändan!


    Bauti:
    Om jag flörtar lite med dig *blink blink*, kan jag osså få ett mail med ert tackkort.
    Jag MÅSTE bara ta tag i detta!!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4