• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Addiz

    Hörni, var det inte nån av er som redan har gift sig som gjort sina naglar på Star Nails Kvilletorget? Eller inbillar jag mig bara?

  • Ab fab

    inte jag- jag gjorde mina på kapellplatsen. men de var dyra tyckte jag, såp jag tar gärna emot tips om billigare ställ

  • Linum

    Carma: Tack för erbjudandet! Vi ska se först vad vi ska dekorera med (och det vet vi inte förrän några dagar innan).

    Skjuts mellan kyrka och lokal vore bra, men jag tror att Nides J skulle fixa det. Om han inte kan så tar vi tacksamt emot hjälp

    Abbe: Det är lugnt med korret. Jag har absolut ingen brådska.

  • Ab fab

    God morgon. I natt var det ett bättre hotell. Vet inte riktigt vad man skall kalla området, Vasastan kanske. Trevligt i alla fall., Igår blev det en kortisrunda shopping, två BH på Åhléns och sen tapas med en vännina. fick prata av mig lite- hon har bra öron- om sådant jag inte kan prata med mina vanliga vänner.

    idag är det föreläsning igen. Samma tråkiga föreläsare för tredje dagen. Middag med svärföräldrarna ikväll- så fick jag vara lite snäll också

    Läst igenom Limnum- vilket snuggt typsnitt! det ser jättebra ut men skall läsa nogrannare en gång

  • Carma07

    Ett snabbt godmorgon innan dagen sätter igång. Det är ju bra när det finns mycket jobb, men lite tråkigt att man inte kan vara här då.

    Ha en bra dag om jag inte hinner kika in igen under dagen.

  • Linum

    Idag ska vi hämta vår nya eumoppe som M ska ha till jobbet när jag börjar i Borås. Den är jättesöt! Vi har döpt den till Pia... Piaggio

    Abbe: Jag har inte själv korrläst, så det finns säkert massor av fel...

  • Ab fab

    åhh va kul.. kommer peppiga Pia hem idag

    Carma- jobba inte för mycket. En stunds paus med oss är bra för själen!

  • Linum

    Det är möjligtvis ingen som har dansbandsmusik hemma? Typ gamla godingar som SvenIngvars och Vikingarna?

  • FredagenDen13

    Morning tjejer!
    Ville bara önska er alla en trevlig onsdag!
    *C*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4