• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • FredagenDen13

    God morgon tjejer!

    Det var länge sedan.
    Vilket trist & deppigt väder det är idag.

  • MissPhoenix

    hej hej allesammans!

    tittar bara in en snabbis, ska strax hem. Usch vad jag saknar en fungerande dator och tråden... DEt är så tomt utan er!

    På tors är det sista dagen för the big boss att säga upp min provanställning och jag verkligen hoppas att han gör det. Jag hatar detta stället och jag hatar verkligen att gå hit. Får sådan ångest varje morgon.

    Linum - vilken tid är vigseln, kommer mer än gärna!

    Kram på er andra

    // Miss P

  • Carma07

    Godkväll i tråden. Vi har så mycket jobb nu med ganska kort deadline, så det blir ingen tid över för bt. Kommer troligtvis bli så hela veckan. Jag får glädja mig med att det blir kul till helgen både fredag och lördag. Eventuellt kommer vi att ha en pysselträff på lördag och det kliar i mina fingrar.

    Addiz: Body Balance är helt underbart att gå på. Ska kolla upp vilka tider som de har det här i närheten.

    MissP: Jag håller tummarna att det ordnar sig för dig snart. Tänker på dig ofta. Usch för att ha en sådan arbetsplats.

  • Linum

    MissP: Lördagen den 6 oktober kl 1600 är bröllopet i Råda Kyrka, Mölnlycke... börjar närma sig...

    *springer ut till den puttrande köttfärssåsen i köket*

  • Carma07

    Linum: Hör av dig när det börjar närma sig om du vill låna ljuslyktor. Behövde ni hjälp med skjuts också?

  • Ab fab

    hej hopp
    trevlig tapaskväll med vännina.

    linum- tack för mejl. jag skall läsa men vet inte om jag hinner idag tyvärr

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4