• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Carma07

    Vart på promenad i detta pisseväder. Men hunden måste ju ut. Nu är det dags att fixa någon lunch.

  • Ab fab

    ja usch vilken uselt väder. har inte kommit ut ännu. var hemma rätt sent, vid tretiden o sovit dåligt. mamma kommer hit om en stund- får väl jaga ut henne på promenad

  • Carma07

    Abbe: Idag är det mysigt väder om man är inne och kurar. Som jag har tänkt att göra tills det är dags för nästa promenad innan det blir mörkt iaf.

  • Addiz

    Hej tjejer!

    Har haft en busy helg, och snart börjar nästa busy jobbvecka :(

    OCH!!!! Jag missade att spela in sista avsnittet av Gilmore Girls i tisdags!!!!! Eller, det var ju att dubbelavsnitt, men jag fattade inte det, så jag spelade bara in det första av de två.... Finns det NÅN som möjligtvis har spelat in det absolut sista avsnittet som gick på 5an i tisdags?!?!

    När är nästa fika? Behöver ha en massa råd om en massa grejor om bröllopet (som jag inte har haft tid att tänka på, på flera veckor) Saknar er tjejer!!!!!

    *kram*

  • Carma07

    Addiz: Tyvärr har vi inte femman hemma och har inte kolla Gilmores Girls på evigheter. Vi har inte bestämt någon fika ännu, men vi funderar på olika alternativ vad vi ska hitta på den 27/10. Men det är ju länge tills dess och jag tror att vi fikar någon gång innan dess.

  • Ab fab

    har numera femman men spelade inte in tyvärr. zappade förbi men det är så längesedan jag såg gillmore så fastnade inte.

    vill gärna fika. hoppas vi kan hitta en dag. vi måste snart bestämma om den 27 tycker jag.

  • Frujj

    Hej nu har jag varit på Hagabadet, det var sååå skönt. En kompi o jag tog en duobehandling men innan det så åt vi brunch. Mycket smarrigt. Sen var det ansiktsmassage + mask och bad i bubbel. Känner mig ganska mör nu

    Vill gärna fika snart jag med, skulle vi kunna ta en torsdag nästa gång kanske.. eller iaf inte en tisdag så kan jag oxå vara med

  • Carma07

    Frujj: Låter som en urhärlig söndag. Nästan så man känner sig avundsjuk. Annat än min söndag med passning av en hund som inte alls gillar min lilla by. Sista promenaden fick jag dra åt kopplet och släpa hem honom på rumpan. Den här gången gällde det att vinna och det gjorde jag till slut.

    Jag är ganska flexibel med fikadagar som det ser ut nu.

    Usch, ingen lust alls att jobba imorgon. Har inte fått gjort någonting idag och hade velat fixa hemma istället.

  • Nides

    Hej tjejer.....

    Ny vecka, nya tag.....
    Frujj: Såg anonsen igår.. Yeaj... Så fint!!
    Är det nån mer som har haft annons i GP som man har missat. Det var faktiskt J som såg det o visade mig.

    Och jag har fortfarande inte skickat in papprerna till skattemyndigheten om namnbyte, bra va?!?!

    Idag kommer jag inte heller kunna hänga här så mycket... :

    Vihörs senare på dagen.

    Förresten, ADDIZ, du har mail!!!!!

  • Ab fab

    god morgon
    tidig morgon. taxin hämtade 0515...brrrrr. nu väntar fyra dagar i stockholm. utbildning så det skall bli kul.

    fika... denna veckan funkar inte, nästa är lite tajt som det känns som nu.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4