• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Ab fab

    jag försökte hitta lite mod till att stanna hemma ... men det blir säkert så att jag går. lite mesig för att tacka ner

  • Carma07

    Är dammiddagen långt bort så det är besvärligt att ta sig hem? Annars kan man lätt ta sig hem tidigt om det inte alls är kul.

  • Ab fab

    den är i stan så det är intee en jätteresa. men jag känner mest för att vara hemma. jag kanske kan skyll apå begynnande förkylning- det är därför jag är uppe såtidigt idag

  • Carma07

    Håller tummarna för att hon får sin möhippa idag.

    Abbe: Trodde du redan var förkyld och risig.

  • Carma07

    Har du varit ute något ännu och kännt vädret? Det ser ut att vara hyfsat varmt, men det blåser som attan.

  • Ab fab

    gjort en väna i trägdårgen, rensat lite o klippt ner inför hösten. Det är rätt skönt men ingenidé att styla frisyren omman säger så

  • Carma07
    Jag ska bara gå på mässa och behöver inte vara så fin i håret. Jag slänger upp det i en tofs så slipper det flyga i ansiktet. Funderar mer på om jag kan lämna jackan i bilen utan att frysa ihjäl mellan parkeringen och mässan. Det brukar vara ganska varmt inne på mässan. Men å andra sidan om jag tar jackan med så har jag fickor och behöver ingen väska. Hmmmm.... svåra beslut.

    Blir det en mysig hemmakväll framför tv om du inte åker iväg ikväll? Eftersom vi för tillfället är lite förälskade i vårt nya rum antar jag att jag kommer att hänga här ikväll. Snattra och pyssla samtidigt.
  • Ab fab

    ingen jacka är mitt förslag. Det är ju alltid så himla varmt på mässor. O är det trångt så är det skönt att inte kånka med en massa saker.

    Nu skall jag i väg till Stenkullen. Handbollshall i fyra timmar. Inte alls avis på R som SMS:ade om Himmelska fridens torg, pekinganka o annat trevligt. Det blir dammiddag. Jag kan inte med att tacka nej känner jag. Jag kan hem tidigt och skylla på att det är heldag med mamsen i morgon

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4