• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Ab fab

    gillar inte heller torktumlare så jag kan bilda klubb med P. Kläderna blir så filsiga efter. Torkar på gammalt sätt i stället *don efter person*

    fikar var som. R är med, vi tänkte bli romantiska

  • Linum

    Torktumlare - me likie! Fast bara för handdukar, underkläder och sänglinne.

  • Nickes fru

    Vi läste just om torktumlare på Coops hemsida, där står att tvättmaskinen sliter mer på kläderna än vad tumlaren gör. Vi torkar inte alla kläder där i heller, men handdukar o sånt.. Det kostar ju som sagt en del att köra torkis till allt

  • Bauti

    Tänk vad P blir förvånad när han får en torktummlare i födelsedagspresent

  • Ab fab

    du kan ju hoppa in i den Bauti o komma ut som överraskning när han öppnar paketet

  • Nickes fru

    Haha vi stod just i tvättstugan o sa att lilleman kan krypa in i torktumlaren utan problem, bäst att alltid stänga luckan....

  • Nickes fru

    Usch vad jag ogillar mopeder o crossar. Våra grannar har varit lustiga nog att gå o köpa en minicross till sin son, så nu kör han runt runt här utanför o bara låter!!! *grr*
    Hans föräldrar verkar inte veta att sån får man bara köra i inhängat område *arg*

    (puh känner mig som min farmor som gnällde över alla epa-traktorer som körde runt i området där hon bor för en massa år sen *fniss*)

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4