• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Ab fab

jag har ingen lust att jobba idag... det kommer nog märkas här eftersom det är så mycket roligare att skriva än att jobba

Igår satt jag o tittade på min morgongåva. Guldörhängen med safirer- liknande ringen. Jättefina. Jag fick en prsent på söndag, en på måndag o en på tisdag. Nu frågar jag varje morgon om jag inte får något *s*. På söndagen var det en liten ram med en väldigt personlig hälsning (jag kan berätta om den live), måndag var det örhängen o tisdag fick jag en jättefin inramad meny ifrån Tokyo.

R fick en bok på bröllopsdagen- Malou von Siewers bok om att klara av sitt förhållande. Den är riktigt bra. En egenskriven dikt satt på. Som morgongåva fick han en vinrad i Champagne så nu är han min egen vinbonde

• Carma07

Godmorgon

lykke: Skulle också vilja vara hemma och kura och dona. Ur det perspektivet så är det riktigt mysväder. Men jag håller tummarna hårt att det vänder till imorgon.

Vilka mysiga presenter ni har gett varandra. Vi gav inga morgongåvor till varandra utan åkte till Varberg och valde varsin behandling istället. Tror vi var i större behov av det.

• Ab fab

Varberg var ju det bästa ni kunde göra. Lite avkoppling var ju det ni behövde mer än något annat.

• Ab fab

Jag har ju alltid dröm om en egen vinbonde

T o jag, min bestman o hans sambo o R:s bestman skall hälsa på vinraden på vår första bröllopsdag.

• Carma07

lykke: Det låter himla roligt med en egen vinrad. En av mina vänner kommer från en familj med egen vingård. Kanske ska höra vad det kostar att hyra in sig på en buske eller nått.

• Ab fab

ja det vore kul. R är ju rätt ofta i Frankrike så han skall åka förbi o vinka till plantorna.

• Carma07

Linum: Om du hinner vakna innan vi har snattrat iväg en massa sidor så kom jag på att jag har ännu en sort med lyktor i klart glas. De är ganska lika de andra fast kanske något större. De använde vi med lite stenar och ljus i. Tror det är 12 st utav dem. Jag fotar och lägger upp bild på dem också så kan du se.

• Carma07

lykke: Kanske även säga några snälla ord och klappa lite på dem.

• Ab fab

jag skall säga massa snälla saker till den. men å andra sidan behöve rvi inte köpa skumpa på länge... vi fick så himla mycket champagne i present

idag skall vi betala argentinaresan!!!

• Carma07

lykke: När är det ni åker?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4