• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Ab fab

    du kan ringa när som helst. vi veteraner (sedan 5 dagar *s*) vet hur det känns

  • Nides

    hahahaha du är rolig lykke!!

    Bauti..snaaaaaaaaaaaaaaart....

  • Bauti

    Längtar tills lördag. Jag får tillbaka en lite kännsla från vårat bröllop när det är vigsel.

  • Bauti

    Tror jag skall börja göra decoupage på en låda som jag skall förvara grejor från bröllopet i.
    Jag köpte jätte fint tunnt papper på Allum i en pappersaffär. Det skall klä den nya Nilsson lådan.

  • Nickes fru

    Halloj! Ännu en dag närmare helgen. Skönt tycker hon som inte trivs så jättebra på jobbet.

    Är det nån här som känner till Feldenkraismetoden (eller hur det nu stavas??) Provat på det?

    Jag vet inte än om vi kan komma på vigseln på lördag, vill jättegärna men vi är bjudna på tre-flugor-i-en-smäll-fest som börjar kl 17.
    Fast hmm *funderar* om vigseln är kl 16.30 så borde vi hinna... Vad gör det om vi kommer försent till den där festen...?

    Hoppas alla mår bra!

  • Linum

    bauti: nog flr att du kör långsamt och jag inte har något lokalsinne, men om du hämtar mig kl 15 lär vi hinna ända upp till Smögen...

    Blir det bättre med kl 16? Hade tänkt bjuda hem er till mig på lördag, men om Paviljongen är öppen går vi väl dit. M är inte hemma på lördag.

  • Bauti

    Linum
    Jaja, tjöta. Vi säger väll då 16.00.

    Annars kan vi fika här.

  • Nickes fru

    Yeah nu har vi vart o köpt ny torktumlare
    Redo för vinterkläderna.. not!

  • Bauti

    Vi har ingen torktummlare
    P vägrar. Han säger att drar så mycket ström.
    Lyckost dig

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4