• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • FredagenDen13

    Puman:
    FRÅGA INTE!!!

    Jag MÅSTE engagera mig snart...
    Hur går det själv?

  • Puman-prinsen

    FredagenDen13 - Samma här! men har lovat mig själv att jag nästa vecka ska ta tag i det

  • FredagenDen13

    Pumam:
    Har du lust att ta en tripp på stan i nästa veckan å spåna lite på tackkort?!

  • Puman-prinsen

    FredagenDen13 - Ja! det hade varit kul... Bestämmer man möte så måste man ta tag i det

  • Nides

    Lykke: Va mysigt med rosor.. De kan minsan om de vill.. hehehhe
    Och tack... visste inte om det skulle bli snygg på en festprogram med stämpeln "bröllop".

    Puman: Helgen blir att gå på två vigslar... ser fram emot det... Yeaj!
    Och grattis i förskott då!:)

    Fredag: Jättebra att du kombinerar så... för då tappar man inte suget heller!!!

  • Carma07

    Godmorgon

    Nu har alla gäster åkt och vi är själva. Idag åker vi ner till spa och ska bara ta det lungt. Det ska bli så härligt.

    Puman: Grattis i förskott.

    Nides: Jag tar med mig bollarna på lördag då.

  • Puman-prinsen

    Nides - Tack Såååå tråkigt att jag missar bröllopen..*snyft*

    Carma07 - Tack Vad skönt att alla har åkt nu, ni får verkligen ha det helt underbart och njuta av varandra!

  • MissPhoenix

    hej alla ni underbara!

    idag mår jag mycket bättre - tror att magvärken börjar ge med sig nu. Är iaf pigg idag! Såpass att jag faktiskt hann både diska, tvätta och dammsuga innan jobbet.

    usch - tack korten ja.... vi väntar på bilderna fortfarande. När dom kommit så får vi väl först bestämma oss för en bild och sen så blir väl korten i samma papper och färg som både inbjudan, festhäftet och vigselprogrammet gick i.

    Carma - tack för flaskan den kan komma väl till pass i helgen när J är bortrest

    Lykke och Tezz- ev får jag ta med mig lillemann på era vigslar eftersom J är bortrest. Om det är ok?! Beror på om någon kan passa honom eller ej.

  • Puman-prinsen

    MissPhoenix - Skönt att höra att du känner dig bättre, var du hos läkaren igår?

    Vi har också den ursäkten till varför inte tackkorten har blivit av men nu till helgen så kommer bilderna så jag måste fixa med dom till nästa vecka.

  • MissPhoenix

    puman- nej, var inte hos läkaren igår eftersom att jag fick åka in akut häromdagen. Däremot när tanten och smärtorna gett sig för denna gången ska jag in på en mer omfattande undersökning.

    Förresten, min mamma är hon som sitter i receptionen där du går. 60-år, grå/blont hår.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4