• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

    Nu har du säkert redan gått, men jag vinkar ändå! *vink vink Lykke*

  • FredagenDen13

    Nu skall jag strax bege mig.
    Önskar er en trevlig kväll!
    Jag skall hem & zzzzzova!


    *C*

  • TezzAmore

    Halluuu.... *eeekooo*

    Va tomt det var här då?

    Jag har bara en timme kvar... sedan går jag på semester och kommer inte hinna hänga här så mycket... Fast om det fortsätter vara så här tomt så missar jag ju inte så mycket ändå! Fast imorgon och på torsdag så är det ju inte så mycket till semester, hahaha! Köpa det och hämta det osv...

  • TezzAmore

    Hallo Puman, din gamla trotjänare! Det verkar som det bara är du och jag kvar här för att vakta fortet! :)

  • Puman-prinsen

    Precis...
    Hur går det nu då? mycket kvar att fixa med?

  • TezzAmore

    Puman: Ja, några grejer kvar att handla...

    Känns så himla overkligt allting!

    "Nä, det är väl inte nuuu jag går på semster? Det är väl nästa vecka jag ska gifta mig???"

  • Puman-prinsen

    TezzAmore - Blir det att du fixar mycket imon när du är ledig så ni sen kan tar det lite lugnare?

    Förstår att det känns så, men lilla gumman du gifter dig på lördag
    Och semester har du om 25 min .. Jippi!!! för dig

  • TezzAmore

    Puman: Vi har fullbokat både imorgon och på fredag! Hoppas däremot på att vi kommer att kunna ta det lite lugnt på fredag kväll... det har jag bestämt!

  • Puman-prinsen

    TezzAmore - Låter som du har dunder koll på allt då..
    Aaa, det måste ni verkligen göra på fredag! Mysigt att prata igenom allt dagen innan och fråga hur det känns osv
    En sak jag ångar faktiskt är att jag inte sov hemma dagen innan bröllopet. Sknade han nåt så fruktansvärt!! vi skickade sms till varandra hela tiden den kvällen ända tills vi låg i sängen och skulle sova.. Haha

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4