• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Carma07

    Tezz är upptagen med en lärling idag och jag tror det var idag som Nickes skulle iväg med aussiesläktingarna. Puman vet jag inte, hon kanske har mycket att göra på jobbet. Trots allt sitter de flesta av oss på arbetstid och snackar här.

  • Ab fab

    nu skall jag tjuvkika på min ring fasiken - jag gillar den så mycket

  • MissPhoenix

    Arbetstid??? jaha, var det då man skulle jobba? jag har inte gjort något vettigt på HEEEELA dagen. Dunderskönt!

  • MissPhoenix

    Lykke- jag har bara två veckor kvar - sen ska jag glimra mig i min jämt

    Fasen jag har gjort fel!!!! Tänkte ju inte på att min kusin bytte efternamn när hon gifte sig och har skrivit förnamnet och första bokstaven på gamla efternamnet på placeringskortet eftersom att det finns fler med samma namn.
    GGGAAAAAAH!

  • Addiz

    Ajj då, MissP, men har du inte material till ett placeringskort till?

  • Addiz

    Jag tänkte se om jag kan pyssla ihop ett "ordentligt" kit i em, med inbjudan, festhäfte och placeringskort... Om jag hinner så lägger jag ut det i vår blogg!

  • MissPhoenix

    Addiz- blir nog så illa tvungen att handla mer ändå - för insåg att jag "glömt" tre personer..Så jag får ändå köpa lite till och kan lika gärna göra ett till.

  • Carma07

    Dam-da-da-da Dam-da-da-da Nu står Fredag framme vid altaret.

  • MissPhoenix

    åååååå-...... blir nästan lite tårögd....

  • Puman-prinsen

    Jag är här!!!

    Haft en del på jobbet idag men även fixat med vår bröllopsida.

    Bauti - Tack det var snäll att du kom med ett förslag, Är allergisk mot hundar också men inte lika start som mot katter .. Sen beror det på vilken typ av hund du har, visa hundar fäller mer.
    Men med en doggis så tar klarar jag mig en stund.

    Carma - Jag betalar 800kr för uppsättning och sminkning.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4