• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Carma07

    Lite funderingar kring frisörer och uppsättningarna. Hur mycket betalar ni till frisören och är det inkl eller exkl sminkning?

  • Carma07

    lykke: Härligt!! Vi blir nog kvar här till lite senare ikväll och ev även jobba lite på söndag. Så det känns som om min semester börjar först på måndag.

  • Addiz

    lykke: njae, en gynekolog är väl kanske inte så lämpligt... ;)

    fin hälsning! Vill också ha semester...

  • MissPhoenix

    addiz- fixar gärna hår till boman

    Jag betalar ju ingenting till frisören eftersom min bästa vän och tillika tärna är frisör så hon fixar ju det.
    Annars har jag "beställt" en make-up artist från face (make-up store var sååå kinkiga) som sminkar mig och mina två tärnor för 1400:- hon kommer även ut till salongen där vi är.

  • Addiz

    MissP: tack, men han har päls så det räcker! (kan man inte tro när man se rhur mycket han fäller ;)
    Låter som ett bra pris för sminkning... Får du nån provsminkning innan då?

  • MissPhoenix

    hör och häpna - jag har påbörjat mitt festhäfte
    Har gjort både ordningsregler (skämtsamma) och en "tv-tablå".... Har precis påbörjat min gästpresentation..det går undan ju

  • MissPhoenix

    addiz- japp, ska provsminkas på sön. Hon ville att jag skulle ha med ett färgprov på någonting (helst temat för bröllopet) så att hon kunde matcha. Men, Temat är ju vitt vitt vitt och en skvätt champagne. Och jag är ju blek så det räcker

  • Bauti

    Är inte så social idag (huvudet värker), så jag passar på att önska alla en skön helg.

    Fredag
    Hoppas du slapp cyklop & snorkel

    Tänker på er

    *krammmmmm*

  • Carma07

    bauti: Ha en trevlig helg och krya på dig. *kramar tillbaka*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4