• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Ab fab

    Jag är ju ute efter underkläder som gör mig 1och80 lång, med långa ben och välsvaravad kropp. Allt annat är en besvikelse....

  • Linum

    lykke: Är det gutaf mellbin du menar? Västerlånggatan?

  • MissPhoenix

    Nibla - kanske det, tidahôlm är ju inte SÅÅÅ stort.

    Lykke- ser du ett par sådan trosor så HOJTA!!! Det räcker om man blir brun och får välsvarvade ben för min del

  • Ab fab

    Just det Gustaf Mellbin var det jag menade.

    Välsvarvade ben är ett naturligt krav

  • MissPhoenix

    Vad är det för affär - gustav mellbin?? Aldrig hört talas om ju ... har dom några fina undies där??

  • Linum

    MissP: Ligger i Gamla Stan (Sthlm). En av de äldsta och mest välrenommerade affärerna i sthlm. Gör egna korsetter också (med valben, som det ska vara).

    lykke: Du har inte funderat på benförlängning?...

  • Linum

    MissP: Är transvestiten en kund eller en av dina chefer?

  • MissPhoenix

    Linum- transvestiten är en kund.... Som tur är, jag hade inte löst att ha det så om han hade varit min chef. Ena dagen kille med långa fejknaglar med franskmanikyr och andra dagen tjej - all the way....

    Åååh- den affären skulle jag också vilja kika i ju. Får bli till hösten då kanske.

  • MissPhoenix

    vad tror ni?? tror ni att jag klarar av att göra en min egna brudbukett? Vill ju bara ha en enkel liten rund bukett med vita och creme färgade rosor.
    Handbunden, utan hållare - ca 20st rosor- med ett enkelt ljust sidenband runt skaftet. jag menar, hur svårt kan det vara?

  • Addiz

    MissP: öva nån gång innan (typ köp biliga rosor på ICA) så ska du säkert se att det går bra...

    Alla andra: det är ingen som känner en veterinär som kan tänka sig att tänja på reglerna lite?!?!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4