• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Nides

    tjena tjena!!!!

    Nu har jag varit i stan o käkat o är åter i torslanda!! gott var det oxå.. synd att jag inte fick äta riset!!!! *Suck* jag som lever för ris. :D

    Jag ska se om jag kan övertala J o komma hem tidigare då. Han åker till sin far på måndag. :) Jag tror att om era respektive kommer så vill han oxå vara med.

  • Nides

    Måste oxå hitta underkläder. Mest en bra BH. Måste hitta innan onsdag egentligen så jag ska till sömmerskan!! hi hi

  • Linum

    Victoria på s.larmgatan. De har bra märken (chantelle, passionata, primadonna etc). Och bra serviec tycker jag.

  • Ab fab

    Bling blingtrosor - wow. Jag skall shoppa underkläder i Stockholm. Passar på när vi är där o skall titta in hos den där affären i gamla stan som jag inte kommer ihåg vad den heter.

  • MissPhoenix

    Nu är jag tillbaka - mår illa efter en svinäcklig lasagnelunch och vet inte hur jag ska få bort det..

    Transvestiten var inne en halvtimma idag... Vad gör han där??? ok, han åker från tidaholm och det är ju en bit och han kanske är nödig ,men en halvtimma?!?!?!?!?!

    Jag ska köpa lite undies på sön tänkte jag... Victoria S har jag varit inne på och dom är väääldigt bra. Annars blir det change eller åhlens som också har mycket fint. Nackdelen med åhlens är att man inte riktigt får samma personliga service.
    Twilfit finns det också mycket på.

  • MissPhoenix

    Ni som har hundar, har ni läst i gt?? Om hunden Samson som väger 125 kilo!!! Stor som ett hus!!! Den är "av naturen" stor då det är en korsning mellan en grand danois och en new foundland men jesus amalia vad stor!!!

  • Fru Nibla

    Hej tjejer!

    Är hemma hos svärisarna igen. KOllar mail och hämtar katter som ska med till torpet.

    Linum, trosor med bling-bling låter inte fel!

    Nides,
    Jag kommer på torsdag, ska bli jätteskoj att träffas igen. Ska jag ta med mig något?

  • Fru Nibla

    MissP,
    transa från T-holm.... Vårt torp ligger där, kanske springer på honom på stan imorgon då. Hahahha!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4