• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Carma07

    Godmorgon

    Tezz: Tror att sambon har träning då och kan inte komma med.

    Idag är jag supertrött. Tack och lov att vi är lediga i två veckor sedan.

    Nu är det en massa akuta jobb att göra på förmiddagen och kommer förmodligen inte ha tid mer er förrän till eftermiddagen.

    Vilken tid var det som Fredag gifter sig idag? Tänker på henne och håller tummarna för en superhärlig dag.

  • TezzAmore

    Linum: Låter som att vi försöker att ordna en lekträff för våra söner! HAhaha!

    (tjejen är på toa nu...) *fniss*

  • Puman-prinsen

    TezzAmore - Fråga om hon röker, då får du veta om du kan smita in ibland

  • Linum

    ...fast nides hade ganska liten lägenhet, va? Då är det nog dumt att ta med extra personer som ändå inte får plats (om det skulle regna). Om vi är ute i Slottskoge, om det nu mot all förmodan skulle bli bra väder, kommer nog M med ändå.

  • Puman-prinsen

    Om det nu skulle regna nästa torsdag(hoppas inte) Vad är bestämt då?
    Ska ni fika hemma hos nides eller blir det kattfritt kafé?

  • Nides

    Godmorgon alla glada brudar...

    Fredag: Tänker på dig o håller tummarna att det är fint väder! Är det nån som har hennes nummer så man kan skicka en lite hälsning??

    På torsdag är inte J hemma. Men A o M är hemskt välkommna! Trots min lilla lägenhet kanske vi kan knö ihop de. :D

  • Linum

    Puman: Vi hoppas givetvis på regnfritt så att vi kan vara i Slottskogen istället, men det är tydligen bestämt att Nides lägenhet blir nästa stop om det skulle regna. Kan du inte ta en liten liten tablett för en gångs skull och följa med ändå? *blinkar med hundögon*

  • Ab fab

    idag har jag besökstillstånd... dvs ringen är uppe ur sitt bankfack o med mig på jobbet Vi skall lämna den till juveleraren för gravyr. Den är fortfarande lika fin*s*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4