• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Addiz

    Carma: och nu har du fått svar! :)

    Dags att lägga sig
    *natti*

  • MissPhoenix

    Godmorgon - har läst med spänning all hus-ägar-disskution om sniglar om kan konstatera följande : *Sniglar är sviiiinäckliga
    *Den största anledningen till att jag frmodligen inte kommer att ha ett hus eller låta dom härja i rabatterna, vilket är ännu äckligare!

    Idag är vi som vanligt uppe med tuppen men idag kan jag iaf skylla på lilleman!

    På jobbet händer det inte särskilt mycket, inte mer än att chefen kommer in en halvtimma bara - annars är det kalaslugnt! Vilket är skönt eftersom jag jobbade som en tok efter lunch.

    Kram på er alla så länge - antar att det tar en stund innan någon annan tittar in så jag är nog tillbaka när jag på jobbet. kram

  • Ab fab

    God morgon
    Sista dagen... tjoho... sista dan... gör en liten hulahuladans inför semestern

    Fredag.... tänker på dig. Håller tummarna för en fantastisk dag.

    Tezz... hoppas du lyckas smita ifån.

    Sniglar... det är läskigt att klippa dem men att ta dem med kökspincett o lägga i en plastpåse... ingen fara faktiskt. Man vänjer sig tyvärr. Men jag kan konsulta om ni behöver hjälp

  • Puman-prinsen

    God morgon tjejer!

    Kollade det på nyheterna imorse, verkar inte bli nåt regn idag... Hoppas på det iafall

    Var hos frisören igår och vi gick igenom allt, blev sminkad & visade henne hur jag ville ha håret. Det kändes jätte bra med henne & jag känner mig trygg i att hon är duktigt så jag är jätte nöjd.

    Idag ska jag träffa min mamma, ska få alla fest & vigselprogramm. Vi ska köpa det som vi behöver för att lägga den sista touchen!
    Sen blir det att handla nya underkläder, ska göra min secret box imon

    Fredag - Håller tummarna för vädret idag och att ni har det helt underbart!

  • TezzAmore

    Hej tjejer!!!

    Jag har skyndat mig som f*n nu på morgonen så att jag kan kika in här innan hon kommer om en kvart ungefär! Hahahaha! Har redan abstinens bara av tanken på att inte kunna få vara här restena av dagen... *snyft*

    Det var jättekul att dans igår, men jag fick mina funderingar bekräftade att vi är som två kylskåp... läraren sa tom. att han hade hoppats på attvi skulle komma längre på en lektion... hahaha! Så efteråt bokade vi helt enkelt in en lektion till... vi lärde oss att gå rakt fram och tillbaka igår. Nästa gång ska vi lära oss att sväga! Hahaha! Det kan ju vara bra att kunna! *fniss*

    En tråkig grej, vi kan inte ha min favvolåt med Stefan Andersson "bröllopsvals från Hagen". Den går alldells för fort... fast vi "sprang" i ilfart till MediaMarkt och köpte musik igår och hittade två stycken. Av Längtan till Dig med Cajsa-Stina Å och nått med Gullvivan med grymlings... får se vilken som blir bäst att träna till!

    *Ihhhhh* Bara tio minuter kvar innan hon kommer!

    En sak ang. sniglar... man ska INTE klippa dom, resterna som blir kvar äter deras snigelkompisar upp! Dessutom blir det ju läbbigt att gå omkring i det. Sambons mamma brukar lägga massa salt i en påse och sen plocka upp dom med ett redskap, typ liten spade och då dör dom med det samma...

    En sista grej innan jag måste sluta!

    Skulle vi ta med våra sambo på torsdag? Jag berättade för min sambo att vi skulle fika då kanske hemma hos Nides och han ville gärna följa med, men bara om det kom med några killar till!

    Snacka om att ni gjorde gott intryck tjejjer, även om det var så kort!

    Det blev lite långt, men jag får skylla på att jag inte hinner in här igen på ett tag! Ha det gott så kommer jag säkert slinka in här ändå! Puss på er!

  • Ab fab

    hej tezz. Kul att du hann titta in.

    sniglar- en sak är bra med att klippa dem- de lockar fram andra sniglar efter som de är kannibaler. Fler att plocka då *grym*

    Ingen sambo för min del nästa vecka- R är i Frankrike hela veckan

  • Linum

    Tezz: Det var nog inte sambo fika nästa gång, men jag kan ta med M. Han vill säkert komma om A kommer.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4