• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

    Puman: Låter smarrigt! Frågan är bara om jag hinner åka in till stan och handla sånt dagen innan. Vi ska ju fixa med lokalen då... *funderar* Det kanske finns frysta smarriga bröd som man kan tina upp i ugnen?

  • Carma07

    MissP: Vilka fina inbjudningar ni har. Har för mig du sa att du inte var pysslig.

    Nickes: Underbar tårta. Funderar på att kontakta din vän ang tårta. Hon var ju inte så himla dyr heller. Tack för sången på mailen förresten. Försökte maila tillbaka ett tack, men min hotmail protesterade. Nu har sambon också lyssnat och tycker den är jättefin. Han tycker också att den passar in på oss.

  • Nides

    Tezz: Jag blir hungrig bara jag tittar på det.
    Jag har börjat hårt med min diet igen ju... så jag är i princip sugen på allt.

    Jag ska oxå fixa lite mys hemma till dagen efter. Ska inte heller sova på hotell tror jag. Så som det ser ut nu så kommer vi att åka iväg på måndagen på smekmånad. :) Jag vet mer om två veckor. Men i så fall blir det inte cuba. :(

  • Carma07

    Sitter och lyssnar på låten som jag fick av Nickes och drömmer mig bort till bröllopet. (Den sista solosången de hade) *drömmer*

  • TezzAmore

    Nides: Varför inte Cuba?

    Carma: Förstår att du drömmer dig bort! Den låten var verkligen fin!

  • Nides

    Om vi ska till cuba måste vi spara mer pengar.. och då kan vi inte åka på en gång. Vill hellre åka med en gång.

  • TezzAmore

    Nides: Aha... kanske åka till Cuba och fira ett årig bröllopsdag istället?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4