• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

    Jag behöver lite tips på vad man kan ha till frukost dagen efter bröllopet? Vi kommer ju att sova hemma och lyxa till det lite där för att sedan spara hotellpengarna till resan istället...

    Är lite dålig på smarriga saker...
    Tänkte köpa nya lakan och dekorera sovrummet med lite ljus och blommor...

    Till frukosten har jag skrivit upp frukt, gott bröd, juice... men det blir ju nästan som våran vanliga lördagsfrukost? Va tusan kan man ha för att göra det lyxigt?

  • Linum

    Tezz: Kan ni inte gå och äta brunch på ex Egg & Milk eller Incontro (Gothia Towers).

    Hur gick det med Helsingborg?

  • TezzAmore

    Linum: Tack för tipsen, men jag har en känsla av att vi kommer att sova länge på söndagen och kanske inte vara i sån fin form för att bege sig ut på stan!

    Helsingborg... pratade med sambon, han sa att om det är upptaget den helgen så letar vi efter nått ställe i Tyskland... fast inget är bestämt...

  • TezzAmore

    Hooohooo? Ingen här som kan tipsa om smarrig frukost hemma? *letar bakom skärmen*

  • Puman-prinsen

    Liet finare ostar, fräskpressad jucie, hembakat bröd som du bakar innan och bara tar fram dagen innan (funkar jätte bra)

  • TezzAmore

    Puman: Det finns inte så många goda jordgubbar kvar i slutet av Augusti och champange tror jag att vi kanske har fått nog av från dagen innan... men annars var det jättebra tips!

    Jag tar gärna emot fler!

  • Puman-prinsen

    När det gäller frukt så hade jag köpt färdig fruktsallad.
    croissant är god med..

    Båda dom kan du köpa på det franska kafét längst upp nästan i aveny

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4