• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

    Sorry tezz - är ingen hejjare på cognac!

    Fredag - är det inte typiskt!

  • Linum

    Vi ska ju ha bakelser istället för tårta. Vad tror ni om att bygga en tårtställning som ser ut som en jättestor tårta, klä in den i blankt tyg och ställa upp bakelserna på den samt vår tårta överst?

  • TezzAmore

    Linum: Låter som en bra och fin grej! Bara det inte är för pyssligt att göra?

  • Linum

    Tezz: Jag ritar, pappa bygger och jag tar tyg från M:s mamma (textillärare)...

  • Ab fab

    jag gillar bäst cognac som är "fin champagne" som tex Rémy Martin Fin Champagne.

    Bra, men billigare, alternativ är Grönsted Monopol, riktigt bra för de pengarna.

  • Nickes fru

    Tack mina kära vänner för att ni var där i lördags, underbart att se er!! Kul att träffa era blivande oxå!! (även om man var lite dimmig och stirrig )

    Vi hade en underbar dag!! Helt fantastisk!! Självklart lite nervöst oxå, men så fort nervositeten lagt sig så kände man sig som en prinsessa!! Helt underbart! Festen var jättelyckad, bra fart hela tiden, god mat, gott vin, lagom med tal och tja.. helt enkelt underbart...

    Dagen gick verkligen jättefort... när dj:n slutade spela kl 2 så skulle jag kunna festat ett par timmar till

    *ler*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4