• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

    Tack tack tack tezz!!! Ska ta och öppna dom hos brorsan. Datorn hemma är ju knäpp och här blir det lite jobbigt. Men, kikade i den ena. Skönt med lite tips och inspiration!!

  • Carma07

    MissP: Vi ska inte ha något vigselsamtal eller gå igenom vigseln egentligen nu. Det kommer vi att göra senare. Men jag tyckte det kändes stressigt. Idag är mötet mest för att kunna förbereda vigselprogrammet och veta lite vilka val vi har att göra. Och framför allt att känna personkemin. Men det kunde jag ju inte säga till prästen. Så där för har jag sagt att det är för att förbereda mig till senare.

  • TezzAmore

    Miss P: Jag letar frenetisikt efter nått slags turnechema men hittar inget? Nått du kan hjälpa mig med???

  • TezzAmore

    Usch... jag borde ju jobba igentligen... men dom e ju såååå bra!!!!

    *vrålar* "It's my liiiiiiiifeeee"!

  • TezzAmore

    *nynnar* Ooohhhh, she said we gotta hold on.... naannnaaa.... ooohhhh were livin´on a prayer!"

    Hihihi! Nu ska jag sluta terra er med bon jovi toner... Hihihi!

  • MissPhoenix

    Japp - gå in på www.drycounty.com och klicka sen på world tour så kommer alla aktuella datum upp och föregående turneer. Dom spelare massvis i New Jersey i novemeber och jag vill dit men vi får se. Dom spelade i london den 24:e juni men biljetterna var tokdyra, 5500:-!!!!!!!!!!!!

  • TezzAmore

    Mis P: Tack för länken! Jag ville bara kolla om de skulle spela nått i september då vi åker över, men det verkar som de tar semester då...

    Ja, 5500 är liiiiite för dyrt! Även för ett fan!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4