• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

    tezz-- tack tack tack!!!!
    Alla placeringskorten är iaf klara och jag ska försöka lägga ut dom på bloggen senare.

    åååååå- vad fin du var Nickes. En riktig prinsessa. Blir nästan lite tårögd...

  • MissPhoenix

    Puman- såg ditt inlägg om naglar i gbg. Gå dit jag går, hon är sviiiinduktig.
    Jennie H nagelstudio på chalmersgatan. tar 500kr och är riktigt bra!

  • FredagenDen13

    MissPhoenix:
    Vart finner man bilder på Nickes?

  • Linum

    *kikar in*

    Tezz: Jag har inte fått något mail?

    Hoppas att ni hade en trevlig helg! Jag ska kolla in bilderna, men sitter vid fel dator... kan någon ge mig bloggadressen?

  • MissPhoenix

    Fredag - på bloggen hittade jag ett par. Vet inte vem som tagit dom, men det var ett bildspel och grejer.

  • Linum

    MissP: Vi skulle gå till restaurangen på lördag kväll som ligger 300 m från lägenheten i Helsingborg. Det regnade så mycket att jag fick gå barfota för att inte halka ur skorna, och efteråt kunde jag vrida ur kjolen...

    Vet inte om det hade med regnet att göra, men det var längesedan jag drack så mycket en kväll. Och ja... bakfulla hela dagen igår

  • MissPhoenix

    Linum - låter som en kanonhelg då!!
    När det regnar så mycket så är det bara att köra på - för egentligen, det är ju bara lite vatten och hur mycket man än försöker skydda sig mot det så blir man ändå dygnsur.

    Sist jag var i Venedig så var det översvämmningar(som alltid i nov,dec)och dom hade inte hunnit sätta ut bänkarna som man då går på. Och för att inte förstöra skorna fick jag också gå barfota.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4