• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • FredagenDen13

    Usch ja!
    Det är ju på fredag
    *skakar lätt*
    Jobbar halva dagen i morgon, sedan är det ledigheter!

  • Addiz

    Hörni: vem hade Nickes som fotograf? Kanske han/hon har lagt upp fler bilder på sin eventuella hemsida?!?!

  • Addiz

    Fredag: oj, jag hade nog varit supernervös... Kan redan nu känna pirret i magen när jag försöker sätta mig in din situation (d v s bara några få dagar kvar) :D

  • MissPhoenix

    Godmorgon tjejer!!!

    SSÅÅÅÅÅÅ sur över att jag missade vigseln - men, vi plockade upp min mamma i stan och jag insåg att även om jag skulle köra som en biltjuv så skulle jag missa vigseln...Så vi hoppade det, men jag hoppas verkligen att allt gick kanonbra och att hon var så där dundervacker.
    Min kusins bröllop gick bra men eftersom vi även körde mamma så åkte vi därifrån vid halv elva på kvällen. Men t.o.r kungsbacka - stenungsund-gbg tar sin lilla tid så vi var inte hemma förrän efter midnatt ändå.

    Känns fortfarande som om det är sååååå himla långt kvar till vår dag - jag tror inte att jag fattat att det är snart som gäller. Att det är tre veckor kvar.....

    För övrigt, efter myyyyyycket på tryckningar, så blir det ett festprogram. Men, eftersom att jag då är ute i sista minuten behöver jag er hjälp.
    Vad fasen har man i ett festprogram!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!1

  • MissPhoenix

    fredag...inte långt kvar nu då. vad et pirrar i mig. har upptäckt att jag är mer nervös för alla andras vigslar än för min egen hahah

  • TezzAmore

    Miss P: Jag kan maila över alla festprogram jag har samlat på mig under året!! Det är totalt 8 st (tror jag). Själv har jag snott hur mycket som helst från dom... Man kan ha hur mycket som helst och hur lite som helst i ett program. När vi var och kollade i festlokalen i fredags hade dom lagt ut festprogram som jag självklart var tvungen att tjutkika i! De hade "bara" gästpresentationer och allsånger i sitt... vi håller ju också på ett ett program själva och där har jag bla. tagit med lite bilder på oss och roliga serier!

  • FredagenDen13

    Addiz & MissPhoenix:
    Jag har hjärtklappningar titt som tätt.
    Mår lite småilla & magen e knäpp.


    Men känns lite sent att hoppa av nu!


    Mitt häfte är klart nu, så jag kan osså maila om du har lust!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4