• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Puman-prinsen

    bauti - Tyvärr så blir det inte det..
    Vi förhandlade, gifter oss kristna och döper våra barn o katolsk.

    MissPhoenix - Min m2b skulle aldrig konvertera! Men det gör mig inget...

  • MissPhoenix

    Ben & Jerrys Cookie Dough är faaaaaaaarliiiiiiigt!!!!!

    konstigt egentligen vad man snöar in på vissa saker. Det är precis som om att nu har jag fått för mig att jag vill ha lite glass, då är det som om att jag MÅSTE ha glass......

    Aaaaa - ska nog sätta mig med placeringskorten och en kopp the - tänka på annat!!

  • MissPhoenix

    Puman- jag tror att min m2b tycker att det kan kvitta eftersom han inte anser sig tillhöra den svenska kyrkan - eller passar in där enligt honom själv. Och eftersom resten av familjen är katoliker så tror jag att han vill bli de tmed. men vi får se...

  • FredagenDen13

    MissPhoenix & Puman-prinsen:

    Intressant att höra hur ni resonerar.

  • Addiz

    Trevlig helg tjejer!
    Nu drar jag ner till Skåne och regnet =/
    *kramis*
    Håller tummarna för Nickes imorgon! *extra kram till dig*

  • Carma07

    Addiz: Trevlig helg och ta det lungt på vattenvägarna. *kramar tillbaka*

  • MissPhoenix

    Trevlig helg ADDIZ!!!

    Nu är jag så in i bomben uppretad!!! Ringde för att kolla läget hemma eftersom att sväris passar lilleman. Jo bara bra säger hon. Vi var ute och åkte bil en sväng med P (J:s bror)....
    Detta trots att jag sa till henne i morse när hon frågade om dom fick åka bil att jag inte ville det - dom har ingen barnstol. Annars hade det varit ok. Så min son satt alltså - som när vi var små - lös i bilen. Trots att jag sagt att jag inte ville det imorse. Jag sa uttryckligen att "jag vill inte att han åker lös i en bil, och framförallt inte till stan" . En ganska lång sträcka - och visst var det där dom hade varit.

    Allt för att min sväris är supernervös och inte vågar åka spårvagn. Men, kunde hon då inte åkt vilken annan dag som helst eftersom att det är sista dagen hon passar M? (och tacka gudarna för det)!!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4