• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Puman-prinsen

    Nickes-to-be - Lycka till imon och hoppas att ni får en helt underbar bröllopsdag!

  • TezzAmore

    Miss P: Han kanske är hård i magen??

    Vem var det som ville veta hur man gör om man ska tanka på mobben på nätet??

    Nu har jag iaf. gjort det och det var sååå supersmidigt! Det man behöver är att vara internetkund på sin bank, swedband, nordea eller handelsbanken. Så går man först in på comviq´s hemsida och klickar på tanka på. Man följer bara alla instruktioner noga och kommer sedan vidare till din bank däe du måste kunna logga in. Efter inloggning m.m. så var det klart och man klickades tillbaka till comviqs hemsida. Nu fem minuter senare så fick jag ett sms där de stod att det var laddat och klart!

    Så supersmidigt juh?!!! Varför har jag aldrig gjort detta förrut?

  • Nickes-to-be

    MissP - gå in o kolla så han inte har spolat ner sig!!

  • Ab fab

    ta med dig frälsarkransen in.. han kanske behöve räddas

  • MissPhoenix

    Nu har han äntligen gått och jag köpt mat på hemköp. indonesisk kyckling med basmatiris och yoghurt bröd....Gah blir hungrig igen.... bara jag tänker på det. måste äta lite...
    Så skönt när man är själv påjobbet och kan äta framför datorn.

  • MissPhoenix

    men,jag vågade inte gå in...Han/hon är transestit och kanske höll på med underkläderna eller nått. idag kom han som tjej med en söt sommarklänning och högklackat...lite skumt är det ju allt att kalla honom vid sitt manliga namn när han är utklädd till tjej.

  • bauti

    Imorgon så har jag plats för 3 pers i bilen efter vigseln.

  • Linum

    ...eller också transplanterar han hår på sig själv...

    Hej hopp flickor! I eftermiddag styr vi kosan till Skåne och vattenmassorna där. Det var tydligen någon som hade drunknat i sin bil utanför Helsingborg idag. Hur kan man missa att man kör ner i så djupt vatten? Borde man överhuvudtaget köra bil om man är blind?

  • MissPhoenix

    transvestit ska det stå...ibland är jag för snabb för mitt eget bästa...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4