• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Puman-prinsen

    Tezz - kan du inte skicka ett mail till mig om det tryckeriet Niceks pratar om?Kan vara bra att ha ifall

  • bauti

    God morgon...
    Sov länge idag.

    Jag skall med på bröllopet i morgon, vilken tid var det i kyrkan?
    Jag kommer själv då P är i Lysekil och bygger altan.
    Det finns plats i min bil från kyrkan till fikat. Om någon skulle vilja hoppa med.

  • FredagenDen13

    Jag kommer att skriva ut mina på företaget. Så jag har bara behövt köpa papper till vigselprogrammet. SKÖNT!

  • Puman-prinsen

    FredagenDen13 - Va bra! ska försöka skriva ut vigselprogrammet på mitt jobb och festprogrammet på min mammas jobb men ifall nåt händer så vill jag gärna ha en plan B

    bauti - skönt med en sov morgon

  • TezzAmore

    Puman: Du är mailad!

    Bauit: Vi möts utanför Tuve Kyrka vid halv 4 tiden. Vigseln börjar klocka 1600!

  • MissPhoenix

    Är det bara jag och J som hoppat över det här med festhäften helt?? jag har ingen ork över till det också kan jag villigt erkänna och vet att jag om ungefär 1,5 vecka kommer att få för mig att ha ett jag med..... Men jag vet inte ens vad man har i dom...

  • Nickes-to-be

    Usch jag blir lite nervös, jag skulle ringa o bekräfta med han som ska spela i kyrkan, har ringt 3-4 ggr per dag sen i tisdags o han svarar inte... vad gör jag nu???

  • MissPhoenix

    nickes - hålla tummarna? och försöka ringa igen.....

  • Nickes-to-be

    Det är två vigslar innan o en efter oss..
    snacka om löpande band...

    Hörde på radion igår dom sa att det var fullknökat i alla kyrkor imorgon pga det lustiga datumet.

  • Puman-prinsen

    TezzAmore - Tack

    MissPhoenix - Vi brudar kan säkert hjälpa dig med innehållet

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4