• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

    Carma: Nu fick jag lite prestationsångest!! Min lista är ju inget speciellt??

  • Nickes-to-be

    Fick göra om hela bordsplaceringen igår...
    Men nu är det löst.

  • TezzAmore

    Nickes: Heeeej "bruden"! Va skönt att det löst sig med bordsplaceringen! Hur är det annars då?

  • Carma07

    Tezz: Inte få prestationsångest. Jag ska ju inte betygsätta eller döma den på något sätt. Vill bara få idéer till allt jag förmodligen har glömt.

    Nickes: Heejj. Hur känns det idag. Ligger ni såpass fas att det blir pizza-slappa-kväll?

  • Nickes-to-be

    Kan ju bara säga... ni som väljer att skriva ut festhäften själva, det är VÄRT det om man hittar ett billigt tryckeri, typ det som Tezz tipsade om.
    Vi räknade ut så här i efterhand att dom 60 häftena vi skrev ut hemma, 5 blad i varje alltså 300 blad = 600 tryck-sidor (!!!) det gick åt 1 färgpatron = 400 kr och 2 svartvita patroner 2x200 kr st = 800 kr!! Det tryckeriet som Tezz tipsade om sa under 1000 kr. Sen hörde han ju aldrig av sig och vi hade inte tid att vänta så vi skrev ut hemma.
    Då har vi dessutom inte räknat med de papprena som blev fel på....
    Det tryckeriet jag pratade med ville ha

  • Nickes-to-be

    Hoppas det blir pizza-slappar fas ikväll.
    Min syster kommer snart och passar barnen så då ska vi åka till bolaget och hämta beställningen och sen till festlokalen och lämna allt där.
    Igår hade vi tänkt lägga oss tidigt men icke icke hihi

  • Puman-prinsen

    TezzAmore - Sewdbank har den vet jag.
    lykke07 - Skicka nåt till dig

    Nickes-to-be - ja!! hur är det blivande brud

  • TezzAmore

    Carma: Okey... *puh* Fast min lista är verkligen inget speciellt... jag har bara skrivit upp några punkter på ett papper... med punkter som tex. vem ska fota i kyrkan, åka till tyskland och handla och gör bordsplacering... Tänkte göra en mer ordentlig lista lite närme och försöka strukturera upp allt... Annars så använder jag faktiskt mest den listan som finns här på BT!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4