• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

    Tillbaka.... det var fullt på 3kr parkering idag p.g.a alla partille cup bilar så jag fick ta dyringparkering men hade varken bensin kort eller tillräckligt med mynt med mig...

    Hos oss är det lugnt igen Nu är allt som vanligt förrutom den lilla detaljen att jag inte har någon ring längre. men, om vi inte hittar den snart lovade J att köpa en ny Han blev inte så arg över det som jag trodde, han skrattade mest åt det. igår kollade vi på film; The last King of Scotland.
    Riktigt bra faktiskt....!!

  • Carma07

    Tezz: Klockan 15.15 på den vanliga platsen. Vi ses där.

    lykke: Vi kan träffas vid platsen?

  • Puman-prinsen

    Har det blivit bestämt ännu vart vi ska fika?

    Har inte fått tag på nån barnvakt än så måste ev ta med lilltjejen om det är ok?

  • FredagenDen13

    ÄNTLIGEN är både festhäftet & vigselprogrammet klart!!!
    *pustar ut*

  • MissPhoenix

    Fredag: Vad skönt!!! Vi håller som bäst på med dom sista placeringskorten. Har ungefär 5 kvar men vet inte när jag ska få tid till att göra dom...

    Vigsel programmet är klart och ska bara tryckas ut...

  • Puman-prinsen

    FredagenDen13 - Ååå vad skönt! Är du nöjd?
    Ska se till och bli klar med våra imon så jag kan börja skriva ut dom.

  • TezzAmore

    Puman-prinsen: Vad jag känner till så är det inte bestämt nått ställe för fikaplats än... Det är ju inte så många som kommer och själv så vet jag inte än om vi kan följa med på fikan... det är öppet än så länge! Men blir det nån fika så är det inga problem att ta med lilltjejen! Miss P. och Nickes har haft med sig sina små sötnosar vid nån träff och det gick ju bra... Men som sagt... inget bestämt än!

  • Puman-prinsen

    ok, Men hur ska jag få veta om det blir nåt eller inte?

    Ska inte med imon till kyrkan..

  • Ab fab

    jag hoppas verkligen det blir fika- jag har ju med mig pricka-av-listorna*s*. Kan vi sms:a dig Puman när vi vet? Klart lilltjejen skall med.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4