• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Ab fab

    Hej hopp.. nu går jag hem. Lika puttsur som i morse. Bäst att R gömmer sig i källaren idag...grrrr.... Skall jobba hemma imorgon vilket jag tror mina kollegor kan vara glada över

    Nu är det träning, sömmerska o mathandling som gäller. Jag ser ut som jag flyttat hemmifrån- portfölj, datorväska, påse med tyg samt en håv (present till femåringen)

    tjillevippen på er. oooo vad det skall bli skönt att träffas på lördag

  • Puman-prinsen

    lykke07 - Hej då! och lycka till hos sömmerskan..

  • Puman-prinsen

    Nä, nu rör jag mig hemåt jag med...
    Hej svejs!

  • TezzAmore

    FReda: Jag ska åxå hämta ming klänning på tisdag!!!

    Nibla: GRATTIS!!!

    Ha det gott tjejer, nu går jag hem!

  • bauti

    Hej hej

    Nibla: Grattis till jobbet
    Skall du bli kollega med min P????

  • bauti

    *blubb blubb*

    Glömde berätta att jag har varit och hämtat min krona idag. Den e döööö söt. Liten prinsess modell med pärlor på topparna.
    Har också varit å kollat på pärlor till min bukett. Jag skall ju inte ha blommor utan bara gröna strån med påträdda pärlor, hade jag tänkt.

    Sa till P att han inte behövde komma hem om han skulle vara grinig idag. Han lovade att vara på bättre humör
    Så nu har jag gjort färskpasta med en laxsås.

    Blubb på er

  • bauti

    Nu e det jag som e sur . Han tyckte inte om maten. Det visade sig att han har jätte svårt för lax. Jävla gubbe!
    Men jag har två matlådor till jag får börja äta igen

  • Addiz

    bauti: tråkigt med maten =( Kollade shipping på dun inderkjol, och det verkar som om de vill ha 27 dolares för frakten. Låter kanske liiite mycket, men inte helt uppåt väggarna ändå... Lycka till med Ebay-shoppandet!

    lykke: tråkigt att du haft en dålig dag!

    Nibla: GRATTIS! Kul att du fått jobb igen! =) Var på Volvo?

    Nickes: det passade inte med tåg på lördag, så jag åker ner till Trelleborg redan imorgon, vilket innebär att jag inte kommer till din vigsel =( Hoppas du får en helt fantastisk dag, och jag kan knappt vänta tills jag får se alla foton, och bilder på klänningen, brudgummen, naglarna, och hela bruden så klart! :D *kram*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4