• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Linum

    Visst kan jag säga "fy f@n vad du är lat" eller liknande saker, men att forsätta därifrån gör vi inte. Det handlar nog om att inte vara långsint också.

  • FredagenDen13

    MissPhoenix:
    Okej!
    *fnissar*
    Då tycker jag lite xtra synd om din blivande!!!

  • MissPhoenix
    Nu lämnar jag er för en stund - hoppas att jag kan titta in i eftermiddag. Men, om en stund kommer chefen och tills dess har jag tonvis med saker att göra.

    Har sökt ett jobb till, som säljare för matrix. Har jobbat för dom i 6 år så håll tummarna för mig! Har även fått en fd säljare för matrix (som jobbat där i 30 år) som referens då vi har klickat pånågot sätt. Han och jag har något konstigt band emellan oss trots att han är äldre än min pappa. Kanske ska tillägga för er som inte vet att matrix är ett hårvårdsmärke som ligger under l'oreal.
  • Puman-prinsen

    Tänk då på min stackars m2b då med min latinamerikanska temperament! .. Ha ha

  • Ab fab

    tror ni onyttig lunch hjälper mot irritation o trötthet....

  • Carma07

    Vi grälar aldrig heller. Så vi måste nog också varat tråkiga isf. Men vi ser inte någon mening med det. Visst kan vi bli sura och irriterade på varandra. Men vi har pratat om hur vi ska bete oss om vi någon dag skulle hamna i ett gräl och satt upp lite "regler". Jag tycker att det aldrig finns en ursäkt att kalla varandra fula namn och svära åt varandra och framför allt att man håller sig till sak.

  • Carma07

    lykke: Även skräpmat, så onyttig lunch borde vara din medicin idag.

  • TezzAmore

    Lykke: Skickar en tröstande kram till dig... *kram* låter som att du har en jobbigt dag... och så regnar det också... Skickar en kram till!! *kram*

    Freda: Får man fråga vilket land din m2b kommer/har släkt ifrån? *blev nyfiken*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4