• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • FredagenDen13

    Jag hoppas oxå på att vi kn dyka upp på Nickes vigsel. Jag tar med mig Ph i så fall. Borde veta i morgon iaf om vi dyker upp. Hade väldigt gärna velat komma!

  • Ab fab

    aha. va bra.

    Tezz -jag åker gärna med. Var skall jag vara när?

    men vi måste väl ha back up plan... Trodde inte Tezz att det var möhippa på gång

  • TezzAmore

    Hej igen tjejer! *vinkar till alla*

    Tack för alla värmande ord... det kändes ända in i hjärtat! Ibland behöver man lite pepping!

    Lykke: Det finns plats i bilen! (Kärlekstaxibolaget är ett internt skämt. Carma bokade en plats igår och jag skickade en bekräftelse till henne utställt i Kärlekstaxibolaget AB!) Ang. möhippa, jag trodde att det kanske var dax för svensexa, men det blir nog inget av det... pratade med en kompis och han kunde inte denna helgen... det verkar luta åt augusti istället! Dessutom har jag redan bokat upp att jag ska på bröllop och fika och så ska vi åka vidare till sambons päron efteråt...

  • Ab fab

    då åker jag gärna med lovetours om det funkar. Var skall jag vara när?

  • Linum

    Puman: Jag har svarat dig i andra tråden (Hilary Morgan). Hur sjutton kan man marknadsföra brudklänningar utan att det finns en enda bild på dem på nätet?

  • Ab fab

    åhhh vad jag har tråkigt idag. Jag känner inte för att jobba, grälar med R, är trött och sur. Sur för att han åker bort hela min semestervecka o verkar ha glömt bort att han skulle försöka ta med mig. jag vill inte jobba, hittar ingen inspiration och fattar inte vad de gör i Singapore... BLÄÖÄÄÄÄÄÄÄ

  • FredagenDen13

    Puman-prinsen:
    Det har jag gjort!
    Å druckit en jäkla massa vatten.
    Så nu börjar jag piggna till!

  • Puman-prinsen

    Linum - Tack jag såg det
    Men tyvärr ingen napp... Har försökt få tag på en bild jätte länge utan resultat.. jätte besviken

    lykke07 - Var ska din m2b åka?

    FredagenDen13 - Ha ha , säger ju det! lite vatten och ett par magiska piller gör under

  • Carma07

    lykke: Vill inte heller jobba. Vill bara vara hemma och planera bröllopet, så det blir klart någon gång.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4