• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

    Tack tjejer för tipsen!

    Jag känner också att jag nog behöver fokusera på nått annat och ta semester, men det är inte så lätt när det är en del kvar att fixa med!

  • Linum

    Addiz: Nickes gifter sig på lördag - det är kanske det som du tänker på?

  • Puman-prinsen

    TezzAmore - behöver du hjälp med nåt så är det bara och säga till

  • Ab fab

    God morgon

    Tezz... sköt om dig... det är långt kvar och du har massor planerat. Det kommer att blir ett fantastistk bröllop och du kommer att vara strålande. Det är jag helt övertygad om. Tänkte på det... vi kanske skall sammanstråla på stan 25 augusti o vinka till varandra. Vi fotas vid Domkyrkan

  • Carma07

    Godmorgon.

    Addiz: Vi skulle ses på BT idag. Men på lördag träffas vi igen.

    Tezz: Du behöver inte ta semester från planerandet, men släpp det en dag eller två så du kan ladda upp med ny energi. Se det som en investering. Du kommer tillbaka med massor av ny, fräsch energi.

    Vi har knappt börjat ännu känns det som. Visst så funderar man ändå. Så det går väl ändå ganska snabbt när man väl tar tag i det sedan. Är så trött på kvällarna samtidigt som det är en massa annat. Måste erkänna att jag längtar tills det är över. Längtar tills jag kan börja inreda huset.

  • FredagenDen13

    God morgon!
    Vaknade med lite huvudvärk i morse... var på födelsedagskalas igår & det var x antal glas vin som slank ner...

  • Addiz

    God morgon tjejer!

    Tezz: är övertygad om att du har kontroll på allt som gäller bröllopet! :D

    Linum: jag missuppfattade nog lite, det blir ju så när man inte är där ;)

    Nickes: är du här? Jag är fortfarande inte helt säker på om jag kan komma på vigseln eller inte, men jag jobbar vidare på det...

  • Carma07

    lykke: Har du bokat en plats hos "Kärlekstaxibolaget" tills på lördag? Kolla om du oxå får plats.

  • Puman-prinsen

    FredagenDen13 - Alltid trevligt med kalas även om det är på en vardag. Ta ett par värktabletter så känner du dig bättre

    Carma07 - Längtar också till allt är över!
    Bara vara fru och inreda hemma ... fniss

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4