• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Carma07

    Nickes: *vinkar tillbaka* Hur ligger ni till? Kommer det finnas möjlighet till lite avkoppling och slappa på fredagen eller blir det stress ända in i mål?

  • Nickes-to-be

    Jodå vi verkar komma i fas nu. Planen är att fredag kväll är vikt åt soffan, pizza, godis och coca-cola. Tittandes på skit på tv.

    Fast det är väl alltid nåt som strular i slutändan som man får stressa med. fast å andra sidan så måste vi ju lämna alla festprogram, placeringskort mm mm mm till restaurangen på fredag så då måste det ju vara klart.

  • Carma07

    Hon måste ha skrivit fel. 7000 spänn för en klänning att förlova sig i. Det har man väl ingen speciell stor fest för?

  • MissPhoenix

    vad jag vet har man väl ingen sådan klänning heller. emn, det är väl olika ritualer och traditioner...

  • Nickes-to-be

    säger som Tezz Blääääääääääääääää

    Gosh, lilleman har börjat krypa nu och ställer sig upp mot allt. Bokhyllan är väääldigt spännde. Just nu ligger det en hög på golvet och han är jättenöjd

  • Ab fab

    wow.. ser ut som klänningarna de hade på förlovning i Tunisien. ALdrig sett så mycket paljetter i mitt liv

  • Puman-prinsen

    Lite väl mycket att ha på sig till sin förlovning..!
    Men jag tror att det har att göra med kulturen och traditon.
    Tjejen som säljer den kommer nog från Iran om jag inte har helt fel

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4