• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Carma07

    Tezz: Jobbigt med griniga sambosar. Bättre när man är grinig själv.
    Hur var det med eran "honeymoon"? Åker ni direkt efter bröllopet?

  • Nickes-to-be

    Sambon har jobbat på bra här i vårt privata tryckeri så nu är nästan allt färdigutskrivet. Vikt och klart är det oxå!! SÅ nu ska här grejas festhäften. *kul*

  • MissPhoenix

    tezz- ibland poppar dom upp, dopm syrliga kommentarerna - men jag försöker att hålla dom tillbaka. Vet ju själv hur det är när man är grinig och han kanske fäller en dum kommentar. Då skulle man ju hur lätt som helst kunna starta ett världskrig.

    Visst kommer tanken; och han ska jag leva med?? Men- tur är att det finns så många saker att älska med honom istället.

  • Nickes-to-be

    Tänkte precis skriva att här sitter jag och har monolog... hihi Hej Carma! *vinkar*

  • TezzAmore

    Nickes: Gott med semester!

    Ang. papper, jag tror att InEx är mycket billigare än wettergrens... såg att det var skillnad på priset när det gäller vanliga A4 iaf! Hoppas oavsett att du hittar det du vill ha!

  • Nickes-to-be

    Vad bra sagt MissP, här är det som sagt tvärtom så det är nog sambon som tänker så om mig istället.. jaha o henne ska jag leva med.. surmonstret.. hihi
    fast jag har ju så många fler sidor att älska *ler*
    hihi

  • Carma07

    Nickes: Vad härligt med semester!!

    Ibland när saker inte har gått bra för grabbarna här på jobbet har de varit jättegriniga. Det kanske inte har underlättat att jag då har kallat dem för sura, griniga pms-gubbar.

  • MissPhoenix

    Nickes- vad skönt med lite semester!!!
    Och en effektiv sambo!! Just nu är jag lite halvgrinig - stressade som sjutton med att göra en första vigselprograms utgåva för att min bror skulle hinna trycka dom innan han for på semester och han lovade att ha det gjort innan. Dom åkte i måndags och kommer tillbaka 4 dagar innan vi gifter oss. Tror du att det är klart? Oooo nej - han har inte ens börjat *muttrar*

  • Nickes-to-be

    Ok fast då måste jag åka ända in till stan för ett enda papper o det blir dyrt i parkering.. hoppas dom har på W. det finns ju på B-plan

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4