• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • FredagenDen13

    TezzAmore:
    Min stackars Ph har det tvärt om.
    Här är det jag som e sur & otrevlig. Trött & lättirriterad.
    Oj vad jag tycker synd om er!!!

  • TezzAmore

    Lykke: Nja, fotboll vet jag inte men en rejäl dos "loving" kanske? Fast jag blir ju inte sugen att hångla upp honom när han är så där sur...

  • MissPhoenix

    Tezz - join the club! Har också en supergrinig sambo - vet inte vad det är riktigt. Tror det är en kombo av för mycket jobb, för lite fritid, många måsten och bröllopsstress.

    Det hela hjälps ju inte av att jag var ett stort hormonmonster som började storBÖLA imorse när han ringde hem för att han inte sagt hej då när han gick. Sen att jag sov spelade liksom ingen roll.

  • TezzAmore

    Miss P: Låter som att det är samma sak som drabbat min sambo... kombo av för mycket jobb, för lite fritid, många måsten och bröllopsstress!!

    Då tycker jag att du och jag ska bilda en desperate wife 2 B klubb!!

  • TezzAmore

    Miss P: Jobbigt är det iaf. med en grinig sambo... jag försöker verkligen hålla mig och inte komma med en syrlig kommentar tebax, men ibland orkar man ju inte själv! Så tänker jag att det där är den mannen som jag ska skaffa barn med, hur f*n ska det gå då???

  • TezzAmore

    *suckar*

    Idag är en sån där dag.... jag är på strålande humör och så pratade jag lite med sambon och wips så vart man sur igen... *suckar* Funderar på att lämna honom hemma hos sina föräldrar över helgen... så kanske han kan få lugna ner sig lite! *hehehe* Låter som om jag har en hund! HAhaha!

    Lykke: "Hångla upp" är ett mycket bra uttryck... man kan hångla upp en karl mot väggen osv... *

  • Nickes-to-be

    Nu har jag SEMESTER!!!
    Har lämnat jobbet för 5½ veckors härlig frånvaro!! Sååå skönt!! Har ju visserligen inte jobbat där så länge men det är lite som det är så det känns skönt att vara borta därifrån ett tag.

    Ska åka ner till Backaplan nu o jaga stort papper, det borde finnas på Wettergrens tycker jag....

  • Nickes-to-be

    Jag tillhör de där sura hormonmonstrena en gång i månaden-klubben. Mår verkligen skit då, stackars sambon brukar få stå i skottlinjen för all möjlig skit... usch och hu. (Finns det inget under-dundermedel som även funkar på icke-pmsiga karlar, bara sura sådana?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4