• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Nickes-to-be

    Tjingeling
    Lunch-kikar in här!

    Vi kommer att ha efterrätt OCH tårta. Vi valde en "lättare" efterrätt, en kula sorbet med bärsås, mest för att få ett "avslut" på middan. Sen kör vi lite vals o så o så tar vi tårta senare. Tror det blir bra... kan meddela efter lördag *fniss*

    Puman: Han från tryckeriet ringde aldrig tillbaka så vi struntade i "genvägen" och startade tryckeri hemma istället. Sambon körde igång igår kväll och sen gick han upp kl 7 imorse och drog igång ett lass utskrifter igen. Han gick och la sig igen medan skrivaren gick för fullt.

    Så nu börjar det likna nåt! Idag ska vi ringa feststället och meddela hur många gäster det blir, fick ett återbud idag så en mindre blev det visst. Ska ringa runt och checka av med solist, blommor och lite sånt oxå.

    Jobbar sista dan idag och det känns så skönt! Imorgon ska jag gå o göra snygga naglar *spännande, har aldrig gjort förut* så ikväll får jag ta o städa så jag inte bryter av mina naglar på dammsugaren imorgon... *fniss*

  • Nickes-to-be

    Vad tror ni om vädret? Igår kväll höjdes förhoppnigarna om en ev. sol igen men det ser lite trist ut. Har mailat vädergudarna och beställt fint väder men man vet ju aldrig...

  • Nickes-to-be

    Nån som vet var man kan köpa ett stort pappersark till att ha bordsplaceringen på??

    (den stora som man sätter på väggen på väg in o lokalen)

  • TezzAmore

    Nickes: Jag vet att de har ark i alla möjliga storlekar på InEx i stan! Kan vara värt att kika där!

  • Nickes-to-be

    OK! Tackar för tipset. Hmmm funderar på hur stort ark man behöver.

    Kommer ni att ha nån korg på toa med lite "sånt man kan behöva-grjejor"??
    typ tampisar, nål o tråd, näsdukar, plåster mm

    Läste om det nånstans o det lät ju kul men är det överkurs??

  • TezzAmore

    Nickes: Vi ska ha två sånna korgar, en på varje toa! Det är en rolig, men onödig grej!! Hur tänkte ni ställa upp bordsplaceringen? Klistra fast på väggen?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4