• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Puman-prinsen

    TezzAmore -Tror man tänker mer på choklad och annat gott bara för att man vet att man inte borde äta, lite förbjudet så blir man bara sååå sugen

    Jag vet!! Sååå gott med glass... Men jag ska vara stark! inte glass varje dag!

    Har ni fått meny förslag?
    Vad är det som ingår i hennes service?

  • Puman-prinsen

    Nides - Vad roligt att era gäster svara i bra takt. Många av våra svarade nästan sista dan. Jag var ett nervvrak
    Men nu har sista osa-dagen varit och vi har gästlistan klart.

  • Nides

    Tezz: Jag förstår hur du känner dig.. Jag måste ringa sömmerskan. Har inte gjort det än.. Vissa saker känns jobbig att göra jag vet inte varför. :D

    SKönt att ha gästlistan klar puman.
    Igår fick jag höra ifrån min kusin att min morbror inte tänker komma. Detta har han inte kunnat säga varken till mig eller mamma. De påstår att det är jätte jobbigt att få ledigt kring den 1 sep. Han har vetat om detta i ett o halv år. :(

  • Puman-prinsen

    Nides - Mmm man undrar ju hur folk tänker ibland! Min bror kommer inte till bröllopet ovh min m2b bror med familj kommer inte, eller hans farfar

  • Linum

    Halloj!

    Vet att ni har diskuterat om man ska ha 2-rätters eller 3-rätters... Jag skulle gärna vilja ha 3-rätters. Tror ni att det blir för mycket? Om man har en god efterrätt och en lätt moussetårta och väntar ett tag mellan middag och tårta?

    Synpunkter bitte!

  • Puman-prinsen

    Linum - Beror helt på vilken tid ni gifter er och vilken tid ni har tänkt att middagen ska börja?

    Vi gifter oss 16.30 så vi har 2-rätter och tårta som efterrätt.

    Tror vi blir klara med allt 22-23 innan festan kan börja.

    Gifter ni er ganska tidigt så är det har ni tid för 3-rätters.

  • Puman-prinsen

    Någon av er som vet var jag kan få tag på en bild på Modell, Hilary Morgan 40122?

  • TezzAmore

    Neda: Åh, då förstår du precis hur jag känner!

    Nu har jag iaf. ringt och pratat med Cateringen. Det gick bra, våran bokning var kvar! *puh* Ska höras av igen i början på Augusti!

    Linum: Vi tänkte ha trerätters. Anledningen till att jag börjat tveka är för att jag tror att våra tårta är ganska mastig... annars skulle vi nog köra på dessert med. Det känns lite lyxigt!

  • TezzAmore

    Fasen, hatar när det blir så att folk ringer till en precis när man är på rast och inte har telefonen med sig! Jag har kollat upp nummret men hittar inte det nånstans... undrar om jag ska ringa upp? Vem vet vart man hamnar??

  • Puman-prinsen

    Ring från hemligt nr... Hör om du känner igen rösten eller när dom presenterar sig om du känner hon/han.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4