• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Puman-prinsen

    bauti - Sorry! ingen sån underkjol..

    lykke07 - Vilken lyx att dra sig i sängen
    Själv är det upp och iväg varje morgon, kan inte komma försent då jag har receptionen och växel på jobbet.

    Hoppas på regn fritt för dig och din mamma

  • Carma07

    Godmorgon mina vänner.

    Vad morgonpigga en del var idag. Tycker det är jättesegt att komma upp på morgonen. Upptäckte precis att jag antagligen har glömt att borsta tänderna. *urk* Får skylla på sambon som kom in och knödde i badrummet så jag glömde mina rutiner. Vilken tur att jag har tandbordste på jobbet.

  • TezzAmore

    Puman: Jag har samma "problem"! Ibland känns det nästan som ett fängelse... man kan ju aldrig gå tidigare eller så heller! Jobbar du ensam?

  • Ab fab

    sombosar som knör i badrummet... fyyy va tjaskigt

    det finns fördelar att ha flytande arbetstider. Vi flexar som vi vill o jobbar hemma ibland. Himla skönt även om jag tror att slutresultatet blir att vi jobbar mer

  • TezzAmore

    Carma: Alla borde ha ett litet kitt med tandkräm, tandborste, tamponger och mascara på jobbet! Det har hänt ett par ggr. att man behövt nått!

  • Ab fab

    Vår reception säljer sådana där bra att ha saker som tandborste, tandkärm, tamponger, frimärken, busskort och... choklad...

  • FredagenDen13

    lykke07:
    Choklad...
    *mmmm*
    Tur att de inte säljer det här i huset!

  • Puman-prinsen

    TezzAmore - Visst är det ett fängelse! och så orättvis det känns när kollegor slutar tidigare på fredagar och man är tvungen och vara kvar

    Japp, jobbbar ensam.. Du jobbade med som receptionist va?
    ´
    lykke07 - Hade mer en gärna byt med dig

  • Puman-prinsen

    FredagenDen13 - Tur!? tänk här,, En stor glassbox fyllt med glass! Iiiihhh sååå farligt när bröllops klänningen ska passa..

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4