• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

    Miss P: Ok! fastnar jag så hojtar jag! Har precis upptäckt Words synonymlista! *me like*

  • MissPhoenix

    heeeeeej linum - känns som om alla är samlade idag - fattas bara nibla!

  • Ab fab

    ja ja... enligt mig är i alla fall Hisingen en ö Men eftersom det är sommar skall det bli himla trevligt med en skärgårdstur på lördag*s*

    Låter som en bra helg Linum. Kolla jobb-bilagan i GP igår. Två jobb som är inom din rubrik (ja enligt mig i alla fall*s*)

  • TezzAmore

    Miss P: Va tusan kan man skriva om nån som har många bollar i luften och är kungsbackabo? "mångsysslande Kungsbackabo?" Hmm... mångsysslande... låter fel...

  • MissPhoenix

    tez....hmmm, det var en svåris...har du en sak till om denna person?

  • TezzAmore

    Miss P: Jobbar även på Manpower. Det är svårt, jag har nog gjort det krångligare för mig än vad jag behöver, men jag har skrivt endast två rader om alla och på ett beskrivande sätt... Alltså om nån gärna fiskar och bor i Kungälv så har jag skrivit havsöringsfiskande Kungälvsbo... Förstår du va jag menar?

    Har fastnat på en till... hur skriver man om en som har gröna fingrar? Alltså gillar att pyssla i trädgårn?

  • TezzAmore

    Men hallå... gillar att pyssla i trädgårn blir ju jättebra! hihihi!

  • MissPhoenix

    tezz- aha...... En bolltrollare från kungsbacka?
    Fast, kan tolkas fel -som om han är duktigt på boll...

    Där gick Nisse på Manpower bet, N.N från kugsbacka är het

  • MissPhoenix

    Många järn i elden är vanligt förekommande, när n.n tar kungsbackapendeln....

    hmm...det rimmade sådär

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4