• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

    Puman: Kyrka! Har ingen aning om vigselversion än, har inte haft samtal med prästen än, han har semester! Var skulle ni gift er nånstans? *blubb* (VARNING för guldfiskminne!)

  • Carma07

    Nä, nu har jag inte tid med er mer. Måste hålla mig härifrån ett litet tag nu. *slår mig på fingrarna*

  • bauti

    Nu skall jag in till la strada för att träffa P. Vi skall skriva äkenskapsförord.

  • Puman-prinsen

    TezzAmore - Sant Pauli kyrka.. Ni?
    HA HA! Guldfisk minne här med

    bauti - Känns det konstigt?

  • Ab fab

    fasiken.. måste ringa juristen. Vi skall ju skriva nya avtal och testamenten. jag får inget av R utand et går till hans barn

  • MissPhoenix

    Hej igen!! Nu är jag tillbaka efter en låååååång lunch med en kompis på besök. Skönt att bara sitta och snacka skit ett tag.. + att disskutera möhippan

    Ska försöka göra färdigt bordsplaceringen nu och även placeringskorten.... Måste bli klar med det snart!

  • TezzAmore

    Puman: Var ligger den kyrkan? Vi ska va i Lundby Gamla Kyrka... jag tror att det är världens minsta kyrka! Haha! När vi var där och kikade gick vi runt den snabbare än det tar att blinka!

  • TezzAmore

    Miss P: Kan vara skönt med långlunch ibland! Själv sitter jag och kämpar med gästpresentationen än...

  • Linum

    Nu är hon tillbaka efter en helg i obygden (=Dalsland hos mina föräldrar)

    Ingen tiara blev gjord, för det hanns helt enkelt inte med, men den blir kanon när den blir klar!

    Lykke: Örgryte ligger väl ändå mitt i centrum? Och skärgården är Styrsö, Brännö etc

  • MissPhoenix

    tezz - säg till om du vill ha hjälp, jag har aldrig gjort någon tidigare men det är värt ett försök...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4