• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Ab fab

    Mousserande... Chapell Hill om det skall vara billigt o prisvärt.
    Vi dracke ett argentinskt - Fuzione. Billigt o helt ok
    Vi skall ha Lahere NV champagne som välkomstdrink o sen har vi Dopff Brut från Alcass

  • TezzAmore

    Nickes: Va bra att det ordnade sig! Jag som precis mailat dig... *ler*

    Bauti: Vi ska nog ha Chapel Hill Chardonnay som välkomstbubbel!

  • Nickes-to-be

    Tezz: går det att maila tillbaka till dig på den adressen? eller kommer den till nån annan då?

  • Carma07

    Halloj

    Äntligen lite tid att kika in här. Det har hänt massor.

    Vilka roliga hippor ni har haft. Inte dåligt med en secret box i present. Fick du fota i lördags eller får du själv bestämma tid?

    lykke: Ord-razzel är mitt favoritspel, men ingen som vill spela med mig. Jag vinner stort hela tiden.

    Nickes: Det blir hård tumhållning för vädret. Jag vet att allas tummar är suveräna, så vi ska nog fixa lite solsken till dig. Dessutom har jag ju köpt en ny klänning med tunna axelband och ingen sjal eller tröja till ännu så jag behöver också lite sol och värme.

  • Puman-prinsen

    Vilken tid har ni sagt för fika?
    Skulle mer än gärna följa med

  • TezzAmore

    Carma: Vad är Ord-razzel för spel?

    Puman: Vi ska träffas och gå på Nickes vigsel vid klockan 16:00. Fikan blir efteråt!

  • Puman-prinsen

    Nickes-to-be - Vilken tur du har!
    Vi kommer nog inte undan så billigt..

    bauti - Bara att kämpa! det fixar du!
    Carma07 - Får själv bestämma tid

    TezzAmore - Ok, känns lite som om man tränger sig på och går på vigsel. Har ju bara träffat er 1 gång
    Och om jag inte minns fel så var inte Nickes med då?

  • Nickes-to-be

    Jag funderar på en sak och behöver lite råd. Vi tänkte boka två st storbilstaxi för att ta de bilfria gästerna från kyrkan o till festen. Vigseln är kl 16 och sen ska det ju pussas o kramas o sen ska vi försöka få till ett gruppfoto av gästerna innan vi åker iväg. Vilken tid tror ni är lämplig att taxin kommer?
    Jag tänkte 17.00 men vad tror ni? VÄntar taxin om man blir "försenade"?

  • Carma07

    Tezz: Det är som lykke beskrev några sidor tidigare. Det är ett ordspel där man ska hitta så många ord som möjligt bland tärningar med bokstäver.

    Samåkning är en bra idé. Vet ännu inte om jag kan ta bilen på lördag eller inte.

    Listor vill jag gärna jämföra och prata om. Tycker att min blir så kort. Vilket är bra iofs, men det känns som om jag glömmer mer än hälften.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4