• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Nickes-to-be

    Tjingeling
    vad bra att ni är ute i god tid med era festhäften. vi börjar få panik, Skrivaren strulade ju i helgen (såklart) och sambon går runt i nån lugn dimma coh tycker att det fixar sig. själv sliter jag mitt hår och har lagt mig kl 2 varje natt hela helgen för att få ordning på grejorna. Ringde ett tryckeri i min desperation förut för att kolla vad det kostade att lämna in och kopiera upp papprena till festhäftet, bara inlagan då. Då är det 5 blad till 60 häften, alltså 300 blad. 4000 kr skulle det kosta!!!!!!!! CHäsus!! Det är värt några timmar på natten.. hujamig!!

    Dags för lunch!!

    (och en andningspaus... )

  • Nickes-to-be

    Vi är jättedåliga på att skriva om gästerna.. ska finurla lite mer på det sen o se om hjärnan kan bidra med nåt skoj.
    Var utanför kyrkan o rekade med fotografen igår, himla skoj! Men sen läste jag att det ska regna heeela veckan, och bli än värre i helgen

  • Puman-prinsen

    Va bra att det går framåt för er tjejer med gästpresentationerna...
    Vi har inte ens börjat! Men på lördag ska jag ta ett rejält tag i det

    Nickes-to-be -Herre gud va dyrt!!Måste väl fnnas billigare?

  • TezzAmore

    Nickes: Neeeej!! Jag har gett vädergudarna ORDER om att ha strålane sol på lördag!!!

  • Nides

    Jag är såååå uttråkad idag. :)

    Satt o funderade vad jag kan göra... så läste jag att ni höll på med gästpresentationer... usch va jobbigt.
    Lika bra o ta tag i det...

  • Ab fab

    Ja fullt solsken på lördag. Det finns inget annat än så.

    Kan vi inte kolla att-göra-listor tillsammans snart. jag skulle vilja checka att allt är med. jag har inget speciellt att göra tycker jag men känns som jag glömt en massa.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4