• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

    Jag är ganska glad att den är över.... Fast jag såg fram emot den - men, nu är det bara bröllopet kvar....

  • TezzAmore

    MissP: "bara bröllopet kvar"... det är inget "bara och bara"! Det är le grand final!!

    Förresten, nån som vet hur man stavar till zig zag?

    zick zack
    zig zack
    zig zag

    ??? *förvirrad*

  • Addiz

    och när jag konsulterar mitt lexikon så ska det t o m vara utan bindestreck: sicksack. På engelska: zigzag

  • TezzAmore

    Addiz: Tack!! Tur att du var här, jag var ju helt ute och cyklade! *skratt*

  • TezzAmore

    Sitter med gästpresentationerna... *suck* Inte lätt!

  • MissPhoenix

    Tezz- du har ju rätt- det är inte så bara, det är ju det vi vill!
    Snart dags för lunch, en kompis är så snäll och kommer hit med den eftersom jag jobbar där jag gör....

  • TezzAmore

    *aaaaaahhh* Fastnar för tusan hela tiden!!! *sliter mitt hår!!*

    Kan man säga att en kvinna är flanörska???

    Alltså, jag ska försöka formulera en kort mening om en kvinna som gärna strosar på kajen i marsstrand... Jag vill att det ska bli ett adjektiv som liksom beskriver hur hon är. Tex. om en man har jag skrivit att han är en havsöringsfiskande Marsstrandsbo... hur kan man göra samma med en kvinna??

  • bauti

    Heluuuuuuuuu

    Nu e jag tillbax.
    Läste lite inlägg och insåg att jag missat en hel del. Tezz klipper häck????? Skall dom flytta???
    Nya folk som trillat in (alltid trevligt).
    mm mm mm.............

    I helgen var vi på landet i Lysekil. Jätte mysigt hade vi.
    Igår satt vi och försökte göra gästprecentationen. Inte helt lätt med den. Mycket svårare än vi trott. Men vi har bara några kvar nu.

    Jag får hjälp av min svåger att göra festhäfterna. Han hade hur mycket sånger som hälst.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4