• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

    Miss P: Åh, det är ju inte så långt kvar!!!

    Själv blir jag alldells fnittrig varje gång nån påminner mig om det! Tex. i lördags kallade min svärmor mig för "blivande frun"! Då började jag fnittre hysteriskt!

  • Ab fab

    Miss P- gu va kul. Ser fram emot berättelsen.

    Nides- mycket pengar. Har rabbat 20% hos Wranges genom Enjoy men det blir väl inte så stor skillnad?

  • Nides

    Lykke: Nej det är fortfarande billigare o köpa de via nätet. Jag tänkte att jag skulle använda det rabatten man har med enjoy det var just därför vi gick dit. :)

  • MissPhoenix

    Usch, allt känns så konstigt. Borde vara nervös egentligen men det känns ju som om det är EVIGHETER kvar tills dess
    Det är 3,5 vecka bara..... Jag kommer säkert att hamna i jordens antiklimax efteråt ochj bli deprimerad för att jag inte kan planera bröllop....

    Idag är jag ensam på jobbet - E har körtelfeber och kommer inte tillbaka på ett bra tag. Och chefen, ja, han kommer inte alls idag. Tänkte sätta mig och göra färdigt dom sista placeringskorten och lite små saker.

  • MissPhoenix

    Välkommen till tråden Nukunuku och välkommen tillbaka Addiz. Du har varit saknad!!

  • Bröllopstokiig

    God morgon tjejer!

    Och välkomna tillbaka ni som har varit borta lite

    Blev hippad på lördagen!!
    Så här var min dag..
    Jag och min m2b satt och fikade på NKs uteservering när jag känner att någon med våld sätter ögonbindel för mina ögon!
    Blev bort rövade mitt i stan och jag fick inte ens pussa han hej då..

    Dom satte mig i en taxi, försökte få fram info om vart vi skulle men inget svar.
    Kände efter vad jag hade fått på mig på huvudet, det var en slöja med horn.. ha ha

    Väl framme så fick äntligen ta av mig bindel.. Då var vi på Liseberg!
    Väl där fick jag veta att jag skulle bli utmanad av mina vänner på diverse åk och spel och för varje jag klarade så skulle jag få en ledtråd, med hjälp av dom skulle jag klura ut en present som jag skulle få.

    Vi hade det jätte kul! Åkte för första gången i mitt liv Lisebergsbanan! Var livrädd..
    Fick även åka flummride vilket resulterade i en kraftig dusch
    Klarade av alla mina uppdrag och kunde lista ut att jag ska få en secret box i present

    Sen var det på med ögonbindel igen, dags att åka vidare. Väl framme såg jag att vi var på min favorit restaurang Sahara!
    Tjejerna hade bokat vinkällare som vi hade helt för oss själva.(så mysigt) Vi tog sedan dit vi kommer och hade på oss arabiska kläder, rökte vattenpippa och åt Meza. Super gott och trevligt!!
    Fick även ett solo uppträdande.. min vännina som ska sjunga i kyrkan drog på med en skön låt.

    Efter flera champange glas så var det dags att dra in till avenyn.. Blev valand ihop med säkert en 5 andra möhippor

    Med andra ord en väldigt lyckad kväll!!

  • Addiz

    Tack till alla välkomnande ord *kram på er* :D

    MissP: Låter som om du hade en jättetrevlig hippa, ser fram emot mailet. Har läst att du har lite strul på jobbet också, trist, kanske dags att börja se sig om efter nytt jobb? Chefen verkar ju helt dum i huvudet!

    lykke, nides: låter som om ni hade en skön helg?!?

    Nides: har du nån bild på ringen?

    Tezz: Mysig middag, och det måste vara jättespännande att klippa häcken för första gången! :D

    Nuku: välkommen! Jag tror att du kan börja boka lokal redan nu. De populära lokalerna/kyrkorna går fort!!!!

    Var är Linum? Vill ju se bild på Tiaran (om det belv nån?!?!)

    Och hur har det gått för FruNibla med jobb och så?!?!

    Ang samåkning: åker gärna med nån om jag är i stan. Ska ev åka bort, men jag försöka lösa det, vill ju gärna se Nickes i kyrkan! Om jag kommer på vigseln så åker jag tåget 17.40 till Malmö: finns det då dessutom nån vänlig själ som kan tänka sig att skjutsa mig till stationen direkt efter vigseln? Bilen är redan i Malmö...

    Lite busy idag, och så har jag fått ryggskott, så jag kommer att vara borta hela dagen imorgon (fick komma med i nåt ryggprogram så jag är på Lundby sjukhus och Sahlgrenska imorgon) men jag försöker kika in med jämna mellanrum!

  • Ab fab

    Addiz din stackare, hoppas du får hjälp med ryggen.

    Vi kan väl kolla lite närmare om samåkning. Jag kör ju inte bil så jag kan inte hjälpa till tyvärr. Jag skall på ett 5 års kalas klockan 13 så jag tänkte åka från stan vid 15.

    Puman- låter kanonmysigt. vad blev presenten?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4