• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

    Ha en trevlig helg tjejer!

    Puman: Ha det så skoj om det blir hippa!

  • Nickes-to-be

    Goder Afton
    Nu ligger det två nya bilder på bloggen!

    Ha en skön helg!

    Kram från mig!

  • Ab fab

    God morgon.
    Vilken tårta Julie- fantastiskt vacker. Jag förstår att du är nöjd. Skrattade gott åt kommentaren på plaeringskorten De var himla snygga.

    Kolla... det regnar inte. Vi skall fixa ordning lite o sen bär det Tjörn.

    Hoppas det blir många möhippor idag o många rapporter på måndag

  • Carma07

    Nickes: Vilken otroligt fin tårta. Ska fundera på om hon kanske kan göra vår också. Fina placeringskort var det också. Precis som lykke skrattada jag gott. Fin stämpel du har på dem.

  • Addiz

    Hej på er alla!

    Nu har jag läst igenom iaf alla inlägg i den nya tråden... *puh* (dock inte slutet på den gamla)

    Ang tiara så funderar jag också på att göra en egen, alt låta min pappa göra en, han är duktig på att göra olika smycken i sliver och så...

    Ang transport så kommer vi antagligen att fixa buss från vigsellokalen till festen, men inte hem (ett vandrar hem ligger tre minuters gångväg ifrån festlokalen).

    I övrigt har semestern varit bra (bortsett från snöstormen på fjället) och jag lyckades med konststycket att faktiskt INTE shoppa upp alla mina pengar i London ;)

    Börjar få lite beslutsångest också... Har ju mer eller mindre bestämt hur inbjudningar och placeringskort ska se ut, har bara festhäftena/menykorten kvar, MEN, jag vågar inte köpa alla papper och sånt jag behöver, för jag är livrädd att jag, när jag väl har handlat, kommer att vilja ändra mig. Typ vilja ha andra färger eller annat stuk på inbjudningarna och så där... Löjligt, men det känns så himla definitivt att handla allt material, jag kommer liksom inte vara "fri" att välja vad jag vill längre, utan måste använde det jag har handlat och lagt dyra pengar på... Jag hatar att inte få vara flexibel!!!! Samtidigt som jag inser att jag borde handla allt nu, för att hinna pyssla under sensommar och höst, så jag slipper ha det hängande över mig på slutet... Blä!

    Men nu över till viktiga frågor: när är nästa träff?? :)

    Sorry för det långa inlägget, men jag måste ju väga upp för min tre veckor långa bortavaro ;)

  • Nickes-to-be

    Nämen Lykke... *oopss*

    Hihi

    Carma: visst är det en fin stämpel *ler*

  • Nickes-to-be

    Hej Addiz och välkommen tillbaka!!
    Det blir en del att läsa ikapp när man är borta har jag oxå märkt

    Vi bestämde oss till slut för att kolla igenom gästlistan och se vilka vi vet som kör bil, och som har "tomma" platser i sina bilar. Sen blev det väl en 10-15 pers som inte har nån att åka med om man säger så så vi bestämde att vi ska boka två storbilstaxi för dem. Har kollat runt med dom oxå o frågat oss för lite hur de tänkt göra.
    Tänkte först att om nån, tex Ns pappa ska köra fram o tillbaka så tar det sån himla tid... Taxi från kyrkan till festlokalen skulle inte kosta mer än ca 3-400 kr (för två bilar) och det är ju en fis i universum i hela budgeten.. så så får det bli.

    Kul att göra tiaran själv!

  • Nickes-to-be

    Igår pajjade våran skrivare mitt i allt festhäftesgrejande här *paniiiiiiiik*

    Satt och gjorde klart rispåsar istället medan sambon försökte fatta vad som var fel med skrivaren, sen gav han upp och surfade runt och kollade vad det fanns för nåt o köpa på netonnet, men imorse när vi gick upp (med ny energi i hjärnan antagligen ) så hitta han felet!! En pigg hade fastnat i frammataren (jag hade nog kört för tjockt papper, försökte skriv ut på omslaget till festprogrammet) så det var bara att klicka tillbaka dem och så funkar det igen!!
    Gött e de!!!

  • Carma07

    Ahh, folk vakna på vår tråd.

    Addiz: Tycker era inbjudningskort är superfina. Jag är mycket imponerad av dem. Nästa träff blir på lördag då Nickes gifter sig. Vi pratar om att gå och fika efteråt.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4