• Anne69

    Brudar i Lund sommar - 08?

    Hejsan!!

    Är det ngn mer än jag som ska gifta sig sommaren 08 och kommer från Lund?

    Skulle vara hur kul som helst med lite Lundabrudar här inne på BT.

    Hör av det så kan vi hjälpa varandra med lite tips!

  • Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?
  • Ninni75

    Jeenny; Har NI bokat lokal ännu och vilken blev det i så fall??

  • Ninni75

    USCH, jag går på nålar här hemma. Sambon är värsta hälsofreaken just nu och jag vill bara frossa hela tiden. Jag fixar inte detta!! :(

  • Jeenny

    Ninni: Näää vi har inte bokat, men vi prelboka både Alnarp å Börringe =) Ska ringa runt imorron!!!!

  • Anne69

    Heeeeej tjejerna!!!
    Supertrevligt igår
    Åt på Masala House i Lund...ja det blev inte Fellini....Så det fick bli indiskt istället! Mums.
    Så kom vi då hem, lite vin i kroppen, nya underkläder på mig, fixat, nya lakan...ja ni fattar. Tog nog fem minuter för mig att somna medan Anders borstade tänderna. ASGARV!!! Grattis på fördelsedagen Älskling!!! Suck jag och vin....ja jag blir alltid så SJUKT trött!!!!

    Vet ni....
    Jag har bokat in oss på en resort i malaysia nu....
    Vi kommer även vara i Thailand men...mina tjejer...titta på sajten...Lova det! Ge mig feedback. Är det lika fint som jag tror..eller är det bara smaklöst som en sur annan här på BT sa
    www.japamalaresorts.com

    KRAAAAAAAAAAAM

  • Ninni75

    Anne; så det kan bli................*asg* en sådan tur att det blir eftermiddag och kväll idag med !! :)
    Jag tycker att det ser underbart ut. Blev genast sugen på Malaysia. Har NI varit där förr?? Jag var inne för några dagar sedan och checkade flygbiljetter till Thailand - gick in nu igen och de har höjts med 1000 kronor för hela familjen. Gäller det att boka snabbt eller vilken erfarenehet har du?? OM man skulle vilja till Malaysia, är det smidigast/billigast att flyga direkt till Malaysia eller till Thailand.....myckt frågor på en gång ;)

  • Ninni75

    Ha en skön dag ALLA underbara lundabrudar :) . NU vanaks Stadsparken för vår del. Hörs till kvällen ;)

  • Anne69

    ÅÅÅhhhh, stön stånk pust...vad tråkigt det är när ni INTE är häääääär!!!
    Saknar er.
    Logga in nu för tusan
    Jag ska ju snart hem från jobbet och då kommer jag inte kunna titta in mer för dagen!!!!

  • Jeenny

    Härligt väder d vatt ida =) Hoppas Ninni haft d najs i stadsparken?! Vi har bara vatt ute en MASSA ida =) OCH sen va ja hos tandläkaren. FY F*N va dyrt d kommer bli =(

  • Anja 19 juli 2008

    Hej allihop

    Härligt med många inlägg när man loggar in :)

    Ninni75
    Härligt med en dag i stadsparken. Hoppas du inte bränt dig :) Vet exakt vad du menar med att det är HEMSKT när ens partner (eller nån annan man står nära) är superduktig när man själv är inne i värsta frossartagen. Man känner sig ju ÄNNU sämre än man skulle gjort annars. Urk... :( Men din tid kommer. Just nu är det precis tvärtom mellan mig och min sambo och för ett halvår sen kände jag ju precis som du. Går väl upp och ner? Eller nt (fast jag hoppas att jag ALDRIG mer går UPP ;) )

    Simma tillsammans tyckte jag lät bra (promenera oxå förresten). Jag behöver VERKLIGEN släpas med, att någon drar tag i mig och simma är super för mig med fogproblem, jag kan varken springa eller hoppa osv, men viktlösheten i vattnet är ju super och det tränar ju alla muskler på ett så bra och skonsamt sätt!

    :)

    Anne69
    Hur gamla är dina flickor? Nyfiken :)
    skrattade så åt din berättelse där du somnar precis innan själva "efterrätten" Du får väl gottgöra er ikväll eller nåt :)

    Jag måste oxå säga att resorten ser UNDERBAR ut. Om jag velat till asien så hade jag definitivt valt ett sådant ställe. De ställen vi tittar på i Karibien ser ut ungefär sådär och jag tycker att det ser helt ljuvligt ut!

    Själv har jag varit på Kulturen idag med jobbet (barnen) och sedan ätit middag i stan, följt av mjukglass och en lång promenad (ja, jag unnade mig en minipyttemjukglass).

    Gladde mig åt att det var vägdag igår och jag har sammanlagt gått ner 12 kilo sedan nyår. GLAD :)

    Imorgon ska jag skicka in alla papper t AF-borgen och bekräfta bokningen :) Känns härligt...

    Blev så orolig när jag läste på andra trådar att man ej får tillgång t festsalarna förrän själva dagen då den ofta är uthyrd även dagen innan. Men på mina bokningspapper står det att jag har salen from dagen innan kl.14 så det känns sååååå skönt!!!

    alltså kan man dekorera och duka upp osv i lugn och ro :) (fast själva dukningen står nog dom för, eller jag vet inte, haha)... Känns lite mindre stressigt ialalfall...

    var och kollade utanför kyrkan idag och där är ju så fint (Klosterkyrkan) och idag i detta väder. Wow... Hoppas vi får sånt väder på vår bröllopsdag!! Vore så lyckat (även om det tydligen betyder tur med regn på bröllopsdagen, vilket jag tror att någon stackare som var mkt missnöjd m sitt bröllopsväder, har hittat på :D )

    Nu ska jag kolla lite mer på bröllopskläder. Jag tycker att Lilly har ganska fina faktiskt...

  • Jeenny

    Anja: Absolut MÅSTE vi komma igång tillsammans =) JA alla som vill dvs!! Men här e d SLUT på allt gott efter dagens tandläkarbesök!! Så nu känner ja me sporrad ;)

Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?