• Anne69

    Brudar i Lund sommar - 08?

    Hejsan!!

    Är det ngn mer än jag som ska gifta sig sommaren 08 och kommer från Lund?

    Skulle vara hur kul som helst med lite Lundabrudar här inne på BT.

    Hör av det så kan vi hjälpa varandra med lite tips!

  • Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?
  • Anja 19 juli 2008

    Ninni75

    Neeej det var ju inte ALLS det jag ville höra *asg*

    Jag VILL VERKLIGEN ha en proffsfotograf och den här kvinnans foton sticker verkligen ut. De är så otroligt konstnärliga och vackra och starka. Jag vill inte ha nån annan. :D

    Blir helt obstinat när jag bestämt mig för nåt, så jag tvivlar på att sambon kommer att få igenom sin vilja här.

    Frågan är bara hur länge jag kommer få kämpa, övertyga, tjura för att få som jag vill och ifall hon hunnit bli upptagen då!!!! ;)

  • Ninni75

    är du sååååååååååååå övertygad så TJURA på , det brukar hjälpa här hemma i alla fall ;)

  • Anne69

    Japp
    Smått ska det satsas på!!
    Ska bli hur härligt som helst!!

    Anja
    Katarina Skällenäs
    har ett eget företag mitt i Malmö
    www.medikat.se
    Skit duktig, trevlig och hur bra som helst...ett litet tips .-)

  • Líllafamíljen

    Anja74:

    Jag känner att jag är jag, finns saker jag vill förändra men kommer att köpa ett gymkort den 27 augusti, och snart ska jag kolla upp vart jag kan göra ansiktsbehandling. Det är vad jag vågar ge mig på.. skulle vilja förstora läpparna och lyfta tuttarna men det får vara så.. känner att pengarna inte kommer att finnas där för sånt..
    Lycka till och hoppas att du blir nöjd!

  • 25 juli -08

    Jeeny: Visst, 11 000 är mycket pengar! För vår del tycker vi dock att det är festen vi vill lägga resurserna på, vi vill ha en underbar fest, och Flädie är grymt fint. Sen har vi turen att känna folk som både syr, sminkar, fixar hår och är duktiga på att fotografera. Vi lyckas på det viset spara in på ganska många av de "mindre" utgifterna (i jämförelse med festen), så vi tyckte det var värt det.

  • Jeenny

    25 juli -08: Absolut!!! Man ska göra d som känns bäst ;)
    Hoppas Anne har d mysigt ute ikväll!! Lite avis e ja allt :P

  • Ninni75

    Jag tillhör den skaran som kanske inte direkt behöver förlora något i vikt men däremot MASSOR av träning då kroppen inte är riktigt som den borde efter två barn ;) hade tänkt börja simma och styrketräna....... :) (lova att Ni INTE frågar mig hur det går efterosm jag har en tendens att inte alltid träna som planerat.....:)

  • Jeenny

    Ninni: Vi borde ju simma tillsammans ;) Ja SKA oxå komma igång nu!!!

  • Jeenny

    Sant å eftersom vi inte bor så långt ifrån varann ;)

Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?