• Gabbies

    Här är den Västerås tråd nr 13

    Vi fortsätter som vanligt gamla och nya Västerås brudar är välkomna!

    Länkar till äldre trådar: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2107723.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1696007.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1844119.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1962898-27....

  • Svar på tråden Här är den Västerås tråd nr 13
  • Billa

    Fredag 15 juni - Junibrud2006, Gabbies , Billa!

    På tisdag börjar jag jobba! Tjoho!! Har fått en lärlingsplats!

  • Billa

    Hur ambitiöst tycker ni det här låter: Jag såg en sån fin ros i en virkbok så jag tänkte att den vore ju fin att göra i gult och ha som servettring på oranga servetter. Hur vettigt låter det att virka ca 70 st å göra servettringar av dom? Det blir skitsnyggt men det tar ca 30 min. per ros ( jag är inte så duktig än)

  • Gabbies

    Billa- Va kul att du har fått en lärlingsplats! Vart då om man får fråga?
    Det där med rosen jag tycker att du ska göra dom om du känner att du har tid och ork, det är ju inte så kul att göra hälften och sen inse att du inte orkar göra fler. Och tänk på att du ska börja jobba nu också så att du kommer inte ha lika mkt tid. Men jag tror att det skulle bli jättefint om du orkar göra det..

  • junibrud2006

    Mums! Grattis! Det ska firas med asken med mälarpraliner som väntar i kylen...

  • Billa

    Va gott junibrud! Se bara till så dom är rumstempade (kanske inte 30 grader som rumstempen är på nu men iaf. 20-25 grader) så blir dom mycket godare än om dom är kylskåpskalla!

    Hunden fixar inte värmen, han är helt slut. Han som vanligtvis är en hyperaktiv hund sover störredelen av dagen å väntar tills klockan är 22-23 innan han börjar med sina hyperaktiva anfall!

  • junibrud2006

    Här hemma är det nog drygt 30 grader nu så chokladen gör sig bäst i kylen. Räcker med en minut framme mer eller mindre. Och katterna kyler ner sig med kalla handdukar...

  • catte

    Igår blev jag hippad Vilken underbar dag det blev i sommarvärmen.... tror jag mötte typ 4-5 andra hippor i VÄsterås, kanske det var någon av er?

  • Billa

    Va kul Catte!Jag får snällt vänta ett tag till innan jag blir hippad. har dock blivit lovad en!

    Junibrud,så gör vi med vovven oxå, han gillar dock inte att bli blöt men det får han ta!

  • Gabbies

    Jag har inte blivid hippad än.. Hoppas att jag blir det även om det kan bli svårt då mina vänner typ aldrig har träffats..

Svar på tråden Här är den Västerås tråd nr 13